Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähteehän nämä kamalat raskaushinkit pois?

Vierailija
11.06.2009 |

kaipaan pieniä siroja rintojani :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt raskausaikana suuri osa rasvakudoksesta muuttuu rauhaskudokseksi ja mahdollistaa imettämisen. Imetyksen loputtua rauhaskudos kutistuu lähes olemattomiin mutta harvoin rasvaa palaa tilalle.

Eli sinun (kuten minunkin) siroista rinnoistasi tulee jäämään jäljelle joko aika lattanat rinnat (jos eka lapsi) tai pienet roikkuvat pussit (mikäli useampia lapsia).

Vierailija
2/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut arvaa mitä jää tilalle...? :D Mulla oli ennen raskautta A-kupit ja venyivät sitten E-kuppiin imetyksen aikana. Imetyksen olen lopettanut jo aikaa sitten ja painoa on hieman yli 48kg, (161cm) mut onneks kaikki ei lähtenyt rinnoista että jäi sentään C-kupit. Eikä kunnon rintsikoiden alta huomaa jos ne vähän roikkuukin, ja oon mä niihin tyytyväisempi nyt ku silloin ku ne oli A-kupit. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tulevaisuus roikkuvatyhjätissisenä tiedossa :(

Vierailija
4/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot ruokkinu niillä lapses ja niistä pitää olla ylpeä, sehän niiden tehtävä on! :)

Vierailija
5/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään. Ovat tärkeimmän tehtävänsä suorittaneet, kyllähän se vähän muotoa muuttaa.

Vierailija
6/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta olen imettänyt. Rintaliivejä käytän nykyään vain sen takia, että saisin toppauksilla edes jonkinlaisen kohouman paidan alta näkyviin. Ei paljon lohduta.

Vierailija
7/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kohoumia kaipaa yhtään, mutta jos näistä ikään kuin sitten ilmat päästetään pihalle, ja jäljelle jää vain napaan roikkuvat tyhjät roskasäkit?