Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, toivottomia tapauksia melkein kaikki. Onneksi ei tarvitse enää käydä treffeillä!

Vierailija
11.06.2009 |

Tässä olen nyt aika ihanan miehen kanssa vuoden seurustellut, ja teen kaikkeni että voin viettää loppuelämäni hänen kanssaan, on nimittäin harvinaisen järkevä tapaus mieheksi. Muistelin sinkkuaikoja, kun olin eronnut ensimmäisestä miehestäni ja suurin osa tapaamistani miehistä oli tavalla tai toisella outoja. Kuka ihan nössykkä, kuka hyökkäsi päälle tunkien kieltään suuhuni ilman mitään ennakkovaroitusta ensitreffeillä yms. Tässä tarkemmin pari tapausta.

Nro 1. 10 vuotta minua vanhempi mies, eli ei mikään nuori haihattelija enää, ja luulisi jo naisiinkin elämänsä varrella tottuneen. Edettiin aika hitaasti, mies ei jotenkin rohjennut tehdä aloitteita. No lopulta sitten päästiin sänkyyn asti. Mies kopeltaa vähän paidan alta ja työntää kättä alushousujen reunan alle, ja kysyy sitten hakeeko kondomin. Muuten ei seksin aikana käsin hivellyt mistään, hyvä kun edes kosketimme toisiamme siinä aktissa! Seksin jälkeen nukuimme, ja aamulla heräsin ennen miestä. No koska oltiin jo intiimiin vaiheeseen päässyt, niin aamulla hiippailin vettä juomaan ja vessaan vain alushousut päällä. Mies heräsi siinä sitten ja tuli keittiöön ja säikähti kun minulla ei ollut paitaa. Ei uskaltanut kuin vilkuilla minuun päin ja muuten tuijotti seinää minulle puhuessaan. Siis nelikymppinen mies pelkää puolialastonta naista asunnossaan. Jos ei toisen seurassa voi olla alasti niin eipä minua sellainen suhde kiinnosta.

Nro 2: Olimme tavanneet netissä ja jutelleet mesessä parisen kuukautta melkein joka päivä. Muutaman kerran puhuimme puhelimessakin. Sitten lopulta tapasimme livenä. Ensimmäisellä kerralla ei tapahtunut mitään suutelua ja hyväilyä kummempaa. Seuraavana iltana olimme taas yhdessä, miehen asunnolla. Suutelimme ja hyväilimme tuntikausia toisiamme ja minun oli jo pitkään tehnyt mieli edetä pidemmälle mutta mies ei tuntunut millään tajuavan vihjeitä. Tai oli hänelläkin seisonut jo pitkään mutta ei vaan silti yrittänyt päästä pöksyihini tai edes hiveltää topin alta. Lopulta kun olin tarpeeksi siinä kiehnännyt itseäni miestä vasten päästiin seksiin asti. Ja se olikin sitten nopeasti ohi. Mies muutamien työntöjen lomassa kysyi että tulenko helposti, mutta ei sitten kysynyt että millä lailla tulen parhaiten tai mistä nauttisin eikä yrittänyt tehdä mitään sen asian eteen että lauekaisin. Sen sijaan laukesi itse tosi nopeasti. Seksin jälkeen kävi vessassa ja minä jäin loikoilemaan sängylle alasti. Kun tuli takaisin ja näki minut siinä alasti niin eikös tämäkin tapaus kiireesti alkanut kiskoa peittoa päälleni tuijoittaen jonnekin kattoon samalla. Vähän ajan päästä kun tulin peiton alta pois niin työnsi minulle toppiani päälle puettavaksi, ei siis kestänyt hänkään alastomuutta :O

Nukuttiin sitten se yö vierekkäin, mies jo illalla harmitteli että mites tässä näin kävi, että ei olisi näin pitkälle pitänyt mennä. Aamulla myös jatkoi että hän ei oikein tykkää tällaisesta, että onhan seksi kivaa mutta että näin tapahtuu niin hän ei oikein nauti sellaisesta. Siis piti minua helppona nakkina, liian helppona ja ilmeisesti en siis ollut soveliasta "vaimomateriaalia". Kuinka helkkarin kauan sitä pitäisi oikein seurustella ennen kuin aikuiset ihmiset voivat keskenään sekstailla? Mielestäni kuitenkin jo aika pitkään tunsimme toisemme, vaikka emme olleet fyysisesti tavanneet kuin kaksi kertaa.

Onneksi molemmissa tapauksissa paljastui noin nopeasti millaisia olivat oikeasti, muuten olisin saattanut pidempäänkin roikkua suhteessa. Nykyinen mies on onnekseni ihan erilainen, ei häpeile alastomuutta ja nainenkin saa haluta seksiä. Koskettelee ja hyväilee kaikkialta, ja halusi heti alusta alkaen opetella miten laukean parhaiten.

Toki moni muukin asia on tärkeä kuin vain seksi, ja näillä parilla esimerkillä se seksin aikainen/jälkeinen käytös heijasteli aika hyvin muutakin luonnetta joten ei niistä suhteista olisi pidemmän päälle tullut mitään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Pidemmän päälle parisuhteesta ei tule mitään jos mies on alunalkaenkin naisenpelkoinen rassu. Hyvin tyypillinen miestyyppi nykyään. katsoin just sen 4d dokkarin miehestä jota vanhemmat naiset opetti- ihan metsään meni tietysti kun missään vaiheessa ei kellekään tullut mieleen että sen sijaan et mies miettii oman kravattinsa väriä ja seksisuoritustaan- pitäs sen itsetunnon rakentua siihen suuntaan että kykenee ottamaan naisen huomioon ja tutustumaan siihen ihmiseen jo0nka kanssa on. sääliks kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän