Kyllä ihmettelen mutta taitaa olla yleistä et anoppi suosii
tytärtään ja pojat tulee vasta sen jälkeen. Anopille tytär ja sen lapset on ykkös aisia elämässä ja pojat hakee äidin suosiota palvomalla sisartaan ja auttamalla tätä kaikessa aivan ilmaiseksi. Oma mieheni lainasi rahaa sisarelleen ja anoppi oli mukana koittamassa kaikin keinoin et rakkaan tyttären ei ois tarvinnut maksaa takas velkojaan mutta ei onnistunut. Olen seurannut asiaa ja miettinyt et mitenkähän pojat asia ottaa, minusta tuntuu pahalta ja vaikea kuvitella omalle kohdalle. Kokemuksia?
Kommentit (5)
yleispäteviä johtopäätöksiä yhden esimerkin perusteella...
Sama se on ihan oman äidinkin kohdalla, aina tyttären lapset on lähempänä mummoa kuin pojan, miniät pitää siitä huolen. Näin on oman äitinikin kohdalla, meidän lapset käy siellä ja mummo meillä, mutta veljeni perheeseen ei kelpaa edes lastenvahdiksi. veljeni onkin usein meillä lastensa kanssa silloin kun tietää että äitimme on tulossa meille viikonlopuksi tms. Että en pelkästään sillä perusteella että on anoppi, vetäisi johtopäätöstä, lienee sama kaikilla naisilla.
Itse olen siinä "onnellisessa" asemassa, että anopillani on vain poikalapsia, joten siinä mielessä ollaan hänelle tosi tärkeitä. Tosin mä en kauheasti välittäisi, jos sillä olisi joku muu perhe höösättävänään kuin meidän (meidän lapset ainoita lapsenlapsia toistaiseksi) mutta lasten kannalta on ihanaa, että ovat mummille tärkeimpiä ihmisiä koko maailmassa.
olivatpa ne sitten kumpaa sukupuolta tahansa.