Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä sinusta normaalia ystävän käytöstä?

Vierailija
11.06.2009 |

Toimisitko siis itse samoin, vai ahdistuisitko tästä kuten minä.

Olin pari päivää sitten kylässä koko päivän. Huomasin, että ystäväni oli laittanut minulle "mitä kuuluu"-tekstiviestin, mutta en halunnut kylässä alkaa hänelle näpyttelemään, ajattelin vastata illalla kotona. Kotona sitten huomasin, että hän oli laittanut parin tunnin päästä uuden viestin, jossa kyseli onko kaikki hyvin, kun en vastaa, ja muutaman tunnin päästä vielä uuden, jossa ilmoitti, että ei aio minua enää viestein vaivata, kun en kerran halua pitää häneen yhteyttä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja kysy, mikä hätänä. Ei ole normaalia käytöstä.

Vierailija
2/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle yks "ystävä" selitti kerran, että pitää olla yhteydessä joka päivä jne.. No mä totesin, että oot kaveri mun kans minuna itsenäni (=en tod laita viestiä/soita joka päivä) tai ei olla kavereita.. Mutta siis mulla on normaalia ystävien kans, että saatetaan vastata vasta muutaman päivän päästä viesteihin. Eikä soittoonkaan oo pakko vastata.. mutta ehkä mun ystäväpiiri onkin omituinen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pakko ois saada kavereilta apua...

Vierailija
4/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös yksinäinen ja masentunut nykyisin. Jokaisella meistä on kuitenkin omat huolemme ja murheemme, sekä oma arkemme. Vaikka kuuntelenkin häntä paljon ja yritän auttaa, aina en voi, eikä minun mielestäni pitäisikään aina olla käytettävissä. ap

Vierailija
5/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka laitettuaan tekstarin, johon en juuri silloin ehdi vastaamaan, laittaa vähän ajan päästä uuden viestin, jossa ihmettelee, miksi en vastaa ja ollaanko vielä ystäviä..

Se on jokseenkin rasittavaa, mutta kestettävissä.

Vierailija
6/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavasti itsetunnossa on jotain todella pahasti vialla.

Vierailija
7/7 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka laitettuaan tekstarin, johon en juuri silloin ehdi vastaamaan, laittaa vähän ajan päästä uuden viestin, jossa ihmettelee, miksi en vastaa ja ollaanko vielä ystäviä..

Se on jokseenkin rasittavaa, mutta kestettävissä.

ja jos ei vastaa puhelimeen niin sitten soitetaan parikymmentä kertaa¨uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi