Mä todella pelkään mun työkaveria joka
pitää etusormea ohimoaan vasten tai otsaansa vasten, kuin sanoakseen "sut pitäs ampua"
Muutenkin on heikkohermoinen ja "hullun katse", väkivaltainenkin kuulemma.
Olen vaihdellut työvuoroja ettemme kohtaisi, mutta 3-vuorotyössä en voi aina vaihtaa vuoroja .
Mitä tehdä?
Kommentit (9)
se varmaan tekee sitä, koska huomaan pelästyneen katseesi. Eli jokin sinun katseessasi provosoi sitä jatkaman.
Jos se on oikeasti hullu, niin sitten pitäisi ottaa yhteyttä muualle.
Jos hän vain provosoi, niin sitten pitäisi ottaa luulot pois. Ottaa tiukka katsekontakti ja uhota takaisin. You know, tyyliin aminasikainen.
varsinkin jos tiedät henkilöllä olevan väkivaltaista taustaa.
vuodeosasto.
Osastolla on kadonnut morfiinia ja muita vahvoja kipulääkkeitä, epäilen samaisen henkilön varastavan niitä omaan käyttöön. Hän uhkailee minua koska olen kertonut epäilyni esimiehelle ja hän tietää sen.
Eikö siitä voisi tehdä rikosilmoituksen?
uhkailee kun pelkää työpaikkansa ja huumetaustansa selviämistä.
Varoa kannattaa, ei tuollaisista tiedä mitä tekevät.
Eikö siitä voisi tehdä rikosilmoituksen?
en ole mielestäni tehnyt mitään väärää. jos/kun tuollaisen asian huomaa on velvollisuus tehdä ilmoitus. Ihan jo potilaidenkin turvallisuuden takia.
nyt sinua kuunneltaisiinkin aika hyvin, viime aikaisten tapausten valossa. Jos esimies ei toimi, niin sitten menet asetetta ylemmäksi.
ja kiristää tunnelmaa kun asia on alkanut edetä ja häneltä on jo pyydetty vapaaehtoista huumetestiä.
Hän kokee että se minun vika tai aiheuttama tilanne. Hän ihan itse on sen tehnyt. Minä olen sen vain tuonut päivänvaloon.
henkilöstlpäällikölle / esimiehelle.