Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viivanpaikka/haamu testiajan jälkeen...

Vierailija
11.06.2009 |

Taitaa olla ikuisuuskysymys, mutta kaipaisin silti kokemuksia aiheesta. Eli tein liuskatestin (kotitesti.fi 10mIU/ml) aamulla ja se oli nega. Jätin pöydälle ja huomasin sen äsken, noin tunti testistä. Siihen oli tullut testiviivan kohdalle ihan haalea viiva, jonka juuri ja juuri erottaa silmillä. En osaa sanoa onko siinä punaista väriä vai ei.

Nyt pyytäisinkin KOKEMUKSIA testiajan jälkeen tulleista haamuista - ovatko ne muuttuneet myöhemmin plussiksi vai onko tuollainen viiva puhdas nega?

En hae nyt mitään "toivoa" tai pönkitystä kumpaankaan suuntaan, ihan vaan kysyn. Meillä tilanne on se, että lapsia on kolme joista yksi vauva. Kuukautiset eivät ole alkaneet ja olemme "luottaneet" imetykseen ehkäisynä (joo, siis tiedostamme kyllä mahdollisuuden koko ajan).

Mietin pitääkö minun tehdä testi uudelleen vielä myöhemmin vai voinko nyt ajatella tuota testitulosta negana?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu raskaustestien kanssa kuin ovulaatiotestienkin. Kyllä jos tulos on positiivinen, se väri alkaa vaihtua heti. Ja juuri noiden "haamujen" takia ohjepapereissa sanotaan, ettei testiä tule lukea enää jonkun tietyn ajan (esim. 2 min.) jälkeen.

Vierailija
2/3 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa noin kun kakkonen sanoi. Mutta itse sain liian myöhäisen haamun kun menkat oli viikon myöhässä ja raskaana olin... tee uusi testi vaikkapa viikon päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä että ohje on kuten 2 sanoi, mutta siksi kyselinkin oikeita kokemuksia.

Varmasti monellakin on aiheesta omakohtaisia kokemuskia, eli onko ko. haamu ollut nega ja pysynyt negana vai muuttunut plussaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän