Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? Olen tavannut samanhenkisen ihmisen ja haluaisin ystävystyä ja olla tekemisissä

Vierailija
10.06.2009 |

mutta tämä toinen ei ilmeisestikään halua...

Olimme lukiossa aikanaan rinnakkaisluokalla, mutta emme olleet varsinaisesti kavereita.

Neljä kuukautta sitten saimme molemmat esikoisemme ja satuimme sairaalaan samaan aikaan. Molemmilla oli vaikea synnytys ja jaoimme jo sairaalassa kokemuksiamme ja puhelinnumeromme.

Koen että ajatusmaailmamme, huumorintaju ja moni muu meillä on samanlaista. Olemme tavanneet vauvojen kanssa ehkä neljä kertaa ja mielestäni meillä on ollut todella mukavaa. Ja tämä toinen on sanonut samaa. Tekstailemme päivittäin.

Mutta vaikka tämä toinenkin sanoo joka tapaamisen jälkeen, että nähdään taas ja seuraavan kerran sitten voisi tehdä sitä ja tätä, niin aloitetta hän ei koskaan tee.. Minä olen aina ehdottanut tapaamisia.

Nyt onkin tullut sellainen olo, että onko tuo "paljon samaa" vain minun kokemukseni ja näkeekö hän minussa ja meissä jotain muuta, eikä haluaisikaan olla tekemisissä.

Annanko olla, vai vieläkö yritän

Surulliseksi saa tämä asia, koska pidän hänestä ja hänen seurastaan todella paljon

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on vaan huonoja yhteydenpitäjiä ja aloitteentekijöitä. Itse olen ollut ennen tällainen ystävyyssuhteiden alussa kunnes tajusin ryhdistäytyä. Hän saattaa olla vain epävarma itsestään ja ajatella "ei tuo varmaan seuraani kaipaa".

Vierailija
2/5 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pienet lapset teillä on? Jos ystäväsi ei jaksa tavata niin usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin tekstailisi päivittäin. Voi olla että olet sillä tavalla nopeampi että ehdit aina ensin ehdottaa tapaamista. MÄ olen vähän tuolla tavalla passiivinen, jotkut mun ystävyyssuhteista on ihan sen toisen osapuolen aktiivisuuden varassa, mutta silti olen ihan oikeasti iloinen aina kun ystävä ottaa yhteyttä, ehdottaa tapaamista.

Vierailija
4/5 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai se on usein sekin, jos ei haluaisi olla ollenkaan tekemisissä.

4kk on siis meidän lapset.

ap

Vierailija
5/5 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuin tämä ystäväsi.

tapasin erästä tyyppiä silloin tällöin. ehdotukset tuli aina tämän toisen kaverin aloitteella. suosuin useimmiten ja meillä oli tosiaan ihan hauskaa, mutten vaan ollut hirveen innostunut. kun tarpeeksi monesti tavattiin, innostuin itsekkin ja nyt meillä on kaksipuolinen suhde. molemmat siis yhtä aktiivisia.

elä luovuta vielä. ehkä se on vasta lämpenemässä.