Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka olisi voittanut suuren summan rahaa,

Vierailija
10.06.2009 |

esim. Lotossa tai Kenossa?

Itse olen voittanut 6 oikein Lotossa, sillä sai reilut 1400euroa. Kiva summa oli sekin, mutta ainahan sitä haaveilee vähän isommista poteista..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sai tosin vaan kimppalotosta ja maksoivat asuntolainan lopun ja ostivat uuden japsiauton. Ei siitä suurempaa summaa tullut. Kaksi muuta on ollut iäkkäämpää ihmistä, jotka antoivat lapsille/lapsenlapsille mukavat summat mm. asuntoja varten. Ehkä kolmasosan jättivät itselleen. Nämä voitot olivat 3,5 milj mk ja toinen 6 milj mk. Molemmat tulivat joskus 90-luvun alkupuolella.

Vierailija
2/8 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen tapauksessaan voi sanoa, että raha tulee rahan luokse.

Mies hänellä on erittäin korkeapalkkainen ja tämä ystäväni voitti pari vuotta sitten lotossa lähemmäs 100 000 euroa.

Eikä vielä jäänyt tämä tähän vaan n. vuosi sitten voitti yhden lehden kautta uuden keittiön.

Eli sai valita uudet kalusteet ja välineet sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaiseni voitti 15milj. markkaa lotossa noin 10 vuotta sitten

Vierailija
4/8 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras ystäväni voitti jokin aika sitten 1,2 miljoonaa. Ei ainakaan toistaiseksi huomaa eroa entiseen.. ei suurempia hankintoja tms.

Vierailija
5/8 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitti lotossa täyspotin ainoana eli järkyttävän summan jota ei ikinä kerkeä elämänsä aikana tuhlaamaan. Heille voitto oli jotenkin paniikki. Joutuivat muuttamaan toiselle paikkakunnalle ettei kukaan olisi tuntenut ja tiennyt heidän voitosta.

Vierailija
6/8 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useita pokerissa miljoonia voittaneita kyllä.

Vierailija
7/8 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa oli silloin 350 000 markkaa. En osaa sanoa, mitä olisi tänä päivänä (voitto oli vuonna 1980). Jatkettiin eloa ihan normaalisti :) Itse olin silloin 2 v ;)

Vierailija
8/8 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voitimme vakiossa 60 000€ :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan