Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyörähuolto Turussa?

Vierailija
10.06.2009 |

Osaako kukaan suositella edullista ja hyvää paikkaa? Talviteloilta nostetulle pyörälle pitäisi saada perushuolto, olen soitellut ympäriinsä ja ei viitsisi ostaa sikaa säkissä 80 eurolla...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin huonoja kokemuksia nummen pyörästä. Eivät antaneet nimeksikään alennusta, vaikka olimme valmiita ostamaan neljä pyörää. Asiakaspalvelu on myös töykeää ja epärehellisen oloisia myyjiä. Jos ei tiedä etukäteen pyöristä sen enempää, voi joutua petkutetuksi.En siis suosittele ollenkaan. Ainakin me saimme todella huonoa asiakaspalvelua, vaikka olimme edellisenä päivänä ostaneet sieltä kaksi pyörää 1400 euron edestä. Palvelu myös hidasta. 

Vierailija
2/12 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö! Hämeenkadun pyöräkorjaaja on suosikkini. Kaveri on tosi tunnollinen, työ nopeaa ja hinnat halvemmat kuin muilla. Tiedän monta ihmistä, jolle hän on tehnyt takuukorjaukset ja kaikki. Miellyttävä henkilö muutenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman paikan testanneena kiikutan pyörän nykyään aina Naantaliin, siellä sellainen perheyritys kuin Forsport. Mukava palvelu, kilpailukykyiset hinnat ja nopea toiminta!

Vierailija
4/12 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartan nykyään Nummen Pyörää, huonoja kokemuksia. Ihme vääntämistä aina. Harmi, kun on pilattu ennen niin hyvä kauppa.

Vierailija
5/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni 4 tai 5 vuotta ennen kuin aloittaja sai vastauksensa. 

Dat necro...

Vierailija
6/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 17:44"]

Myöskin huonoja kokemuksia nummen pyörästä. Eivät antaneet nimeksikään alennusta, vaikka olimme valmiita ostamaan neljä pyörää. Asiakaspalvelu on myös töykeää ja epärehellisen oloisia myyjiä. Jos ei tiedä etukäteen pyöristä sen enempää, voi joutua petkutetuksi.En siis suosittele ollenkaan. Ainakin me saimme todella huonoa asiakaspalvelua, vaikka olimme edellisenä päivänä ostaneet sieltä kaksi pyörää 1400 euron edestä. Palvelu myös hidasta. 

[/quote]

Minulla on aivan eri kokemus kesältä 2011. Palvelua sain heti ja minulle esiteltiin kysymäni kaltaisia pyöriä. Kun kaikki pyörät tahtovat olla rungoltaan nykyisin liian korkeita minulle (pituuteni 152 cm), myyjä esitti ratkaisuksi matalampaa, vähemmän pehmustettua satulaa Tunturi Avanceen, ja se osottautui onnistuneeksi. Minä olin tyytyväinen, kun vielä hinnastakin napattiin viisikymppiä pois. Ensimmäinen huoltokin oli ihan jees, ei valittamista. Nyt ajan pyörälläni neljättä vuotta ja hyvin menee.

Vierailija
7/12 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaskokemus Nummen Pyörästä Turussa. Uudehko fillari huoltoon rikki menneen vaihteiston takia. Pyörissä pitäisi olla heidän mukaansa 2v takuu. Jos ei takuuseen, korjausarvio n.100e. Ilman ilmoitusta korjaus maksoikin 294e josta huimat 4e alennus, eikä takuusta tietoakaan. En suosittele.

Vierailija
8/12 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha hämeentie, tsempinkulma. Yhenlainen työkeskus, täyshuolto oli muistaakseni 90 e. Hyvää jälkeä tuli.

Vierailija
9/12 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman paikan testanneena kiikutan pyörän nykyään aina Naantaliin, siellä sellainen perheyritys kuin Forsport. Mukava palvelu, kilpailukykyiset hinnat ja nopea toiminta!

Jaa, ehkä fillarit sitten huolletaan nopeasti, mutta mopon huolto kestää ikuisuuden. Kaikenlisäksi maksoi hunajaa.

En voi suositella mopon huoltopaikaksi, olenkin jatkossa vienyt muualle.

Vierailija
10/12 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut huippu minunkin mielestäni mutta pyydetään tuomaan huoltoon ja menee jopa viikkoja. Halvoilla osilla korjattu.

Vierailija
11/12 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä missään liikkeessä 2020 ole riittävästi huoltajia. Pyydetään tuomaan pyörä huoltoon mutta se päätyykin jonoon joten valmistumista ei tiedä kukaan.

Vierailija
12/12 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain alennukset hyvät mutta huollot puuttuu. Etenkin Shimanon Alfine ja Nexys jää huoltamatta.

Style Ride tehnyt hyvin huollot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan