Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti raskausoireet voivat ilmaantua hedelmöittymisestä?

Vierailija
10.06.2009 |

Minulla on siis vasta kp 22, mutta viikonlopulta saakka ollut raskauteen liittyviä oireita. Voiko olla näin aikaisin vai kuvittelenko kaiken?

Kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmöityksestä mahan kipristelyä ja tuhrua. Toisesta ei tullut mitään oireita. :)

Pahoinvointia, väsymystä ym. on tullut noin 6. viikolla.

Nyt toivon kolmatta kp 27/28, ja kaikenlaista oireita on ollut: tuhrua, mahan nippailua, rintojen arkuutta ja hieman etovaa tunnetta. Ainoa minkä vuoksi olen toiveikas on tuhru. Minulla on useimmissa kk-kierroissa vaikka mitä oireita ennen menkkoja, ja käsittääkseni ne johtuvat ihan normaalista keltarauhasen toiminnasta. Siksi en pidä näitä nippailuja ym. mitenkään poikkeuksellisina.

MuikeaMustikka

Vierailija
2/4 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molemmissa raskauksissa ensimmäiset oireet (metallin maku suussa, alavatsan jomotukset, rintojen arkuus) alkaneet n viikko hedelmöityksestä. Etovaolo ja väsymys astuivat kuvioihin n. rv4-5.

minni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoista odottaessa menin lääkäriin hirvittävien viiltävien mahakramppien takia (vajaa vko ennen kuin olisi pitänyt kuukautiset alkaa), siellä tekivät positiivisen raskaustestin ja sain lähetteen ultraan, koska luultiin sen olevan kohdunulkopuolinen.. Ultrassa näkyi vain ruskuaispussi ( 2 vkon päästä näkyi sykkivä sikiö). Kivut loppuivat viikon sisään ja sitten alkoi nännejä kutittamaan =)) sen perään tulivat rinnat aroiksi..

Toisessa raskaudessa ei ollut noin kovia kipuja, mutta vähän "viileli" heti ensimmäiseksi..

fantasy

Vierailija
4/4 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmesta olen plussannut vasta kuukautisten ollessa myöhässä, mutta kakkosesta oksensin kp20 ja plussa tuli kp21, eli heti kun pääsin sen testin apteekista hakemaan...