Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahus kun tekis mieli kaverin naista...

Vierailija
10.06.2009 |

...Parilla kaverilla on aivan järjettömän kiihottava vaimo. Molempien kanssa ollaan tunnettu pitkään ja joskus illanistujaisissa tulee sellanen tunne, että synkkaa välillä vähän liiankin hyvin kyseisten naisten kanssa. Molempien naisten kanssa ollaan monesti vaihdettu sellaisia katseita ja salaisia kosketuksia että ei ole jäänyt mitään epäselvää.. Vielä ei ole tosin tapahtunut mitään 2-mielisyyksiä tai halailuja kummenpaa. Toinen kavereista on myös joskus kännissä vihjaillut kiihottuvansa mun avovaimostani.

Kaverin puolison ajaminen ilman "lupaa" on mielestäni myös kaverin pettämistä, mutta olisi tosi kiihottavaa joskus pienessä tuiskeessa vaikka saunomisen yhteydessä vaihtaa pareja. Itsekin kiihottuisin jos näkisen toisen miehen kiihottuvan mun vaimosta. Olisi tosi kiihottavaa touhuta kaverin vaimon kanssa siten että samalla näköeätisyydellä kaveri naisi mun naistani.

Voi kun ei jäisi pelkäksi fantasiaksi!

M-72

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla aivan sama juttu! Kaverin vaimo on mun vaimon paras ystävä.

Ollaan aina kun on vähän nautittu niin kiusattu toisiamme, tosin hänen aloituksellaan!

Emme tosin ole tehneet muuta kuin halanneet ja vähän pepun koskettelua. Kerran olemme pussaanneet mutta se jäi siihen ja sekin tilanne syntyi yhtäkkiä hän vain antoi pusun suoraan suulle. Hän on myös istunut syylini kun ei ollut missään muuaalla tilaa ja liikutteli lantiotaan niin että hän tunsi kuinka kaluni tuli kovaksi. 

Ja tällaista tapahtuu melkein aina kun olemme maistissa. 

Selvinpäin hän ei ole lähellekkään samanlainen.

Olen ajatellut useasti kuinka ihanaa häntä olisi päästä nussimaan oikeen olan takaa, mutta samalla oman vaimon pettäminen tuntuu pahalta.

Mitä neuvoksi?

Vierailija
2/13 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mitä? Ette edes häpeä pettämistänne? Ja suunnittelette sitä? Fantasiana eri asia, mutta se että oikeasti pettää. Se on väärin vaikka ei jäänyt kiinni. Ja viimeisin, miksi harkitset, jos se tuntuu pahalta? Jos et halua/pysty olla pettämättä, ero on ainoa vaihtoehto. Jos pystyt, älä petä. Pettäminen kertoo rakkauden puutteesta. Asian kuvittelu on eri asia kuin toteutus. Älä tee mitään mitä et voi vaimollesi kertoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, minulla on nii huono tsägä ettei yhdelläkään kaverilla ole vaimoa/tyttöystävää, jota haluaisin panna. Jos olisi, niin panisin ja lujaa. 

Vierailija
4/13 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu tähän on todella yksinkertainen, ja voin sen kertoa ihan ilmaiseksi.

1. Jätä nykyinen avo-/ aviopuolisosi.

2. Nussi himosi kohdetta niin kuin huomista ei olisi.

Mun mielestä pettäminen on äärettömän raukkamaista ja todella säälittävää puuhaa, koska jos toinen luottaa suhun täysin ja antaa sun olla vapaa ja sitten menet ja petät sen luottamuksen, niin onhan se perseestä. Nimim. kokemusta on, mua on petetty. Mä en ole koskaan pettänyt enkä tule pettämään koska en pysty siihen, vaikka toinen olisikin pettänyt. Jos haluan jotain toista, niin sitten täytyy vaihtaa. Pienimunaisten hommia nuo pettämiset, oikea mies ei moisia harrasta. Nyt menen polttamaan sikarini loppuun ja juomaan lasillisen Jack Danielsia viiksien äärellä.

Vierailija
5/13 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 22:46"]

Mun mielestä pettäminen on äärettömän raukkamaista ja todella säälittävää puuhaa, koska jos toinen luottaa suhun täysin ja antaa sun olla vapaa ja sitten menet ja petät sen luottamuksen, niin onhan se perseestä. [/quote]

Periaatteessa kyllä, mutta...

Vaimoa ei seksi kiinnosta. Haluaa kyllä asua omakotitalossa, jonka lainanlyhennykset ja asumiskulut minä maksan. Jos pillu maksaisi 100 €/varvi niin paljon halvemmalla pääsisin maksullisten naisten kanssa. Mutta kun tyhmänä ja rakastuneena en tajunnut vaatia avioehtoa niin ero olisi loose-loose-situation kummankin osalta. Lapsetkin varmaan haluaisivat mieluummin jatkaa näin koska kaikki on näennäuisesti OK.

Jos joku nainen, vaikkapa kaverin vaimo,  on munan puutteessa ja minä pystyn häntä helpottamaan niin silloin kyseessä on win-win-situation.

Ps: Vaimo on kehottanut käymään vieraissa kun olen sanonut että kerta kahteen viikkoon tyylillä "runkkaus ilman käsiä" ei minulle riitä.

Vierailija
6/13 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 22:46"]

Mun mielestä pettäminen on äärettömän raukkamaista ja todella säälittävää puuhaa, koska jos toinen luottaa suhun täysin ja antaa sun olla vapaa ja sitten menet ja petät sen luottamuksen, niin onhan se perseestä. [/quote]

Periaatteessa kyllä, mutta...

Vaimoa ei seksi kiinnosta. Haluaa kyllä asua omakotitalossa, jonka lainanlyhennykset ja asumiskulut minä maksan. Jos pillu maksaisi 100 €/varvi niin paljon halvemmalla pääsisin maksullisten naisten kanssa. Mutta kun tyhmänä ja rakastuneena en tajunnut vaatia avioehtoa niin ero olisi loose-loose-situation kummankin osalta. Lapsetkin varmaan haluaisivat mieluummin jatkaa näin koska kaikki on näennäuisesti OK.

Jos joku nainen, vaikkapa kaverin vaimo,  on munan puutteessa ja minä pystyn häntä helpottamaan niin silloin kyseessä on win-win-situation.

Ps: Vaimo on kehottanut käymään vieraissa kun olen sanonut että kerta kahteen viikkoon tyylillä "runkkaus ilman käsiä" ei minulle riitä.

[/quote]

En kyllä mie kattos vaimoa joka ei kuluihin osallistu ees seksillä. Pillullahan monet maksaa suhdettaan muta kyllä se tasapuolista olla pitää molemmin puolin ja sitä läheisyyttä myös eikä pelkkää seksiä

Vierailija
7/13 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne mutta tosin päin. Miehen paras kaveri on ihan käsittämättömän söpö ja miehekäs. Ollaan flirttailtu aina kun puolisoiden silmä on välttänyt. Vielä ei ole uskallettu tehdä mitään vaikka molemminpuolinen halu on molemmilla tiedossa. En tosin usko että mikää parinvaihto onnistuisi kun mies on niin mustasukkainen...

Vierailija
8/13 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nussinut kaverin miestä. Ihastuttiin mielettömästi, naitiin mielettömästi ja lopetettiin ennen kuin kehenkään sattu. hyvä niin.

Vierailija
9/13 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten nain sukulaismiehen vaimoa, meidän mökit on samalla suunnalla ja kun molemmat olivat yksin mökeillä niin saamaan saunaanhan siinä päädytiin.

Pientä silmäpeliähän siinä oli ollut jo aikaisemminkin. Mielestäni tuttujen naiminen onnistuu kunnolla vain jos molemmat sitä oikeasti haluaa, ei kannata hetken mielijohteesta tai kännissä alkaa kokeilemaan muuten voi leikki jäädä lyhyeen. Vieras nainen ei välttämättä ole parempi sängyssä kuin oma mutta vaihtelu tuo uutta potkua.

Vierailija
10/13 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä parasta kaveria..

Vierailija
11/13 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ole ihastunut miehen kaveriin. Meillä synkkaa tosi hyvin ja uskoisin että kumpi tahansa tekisi aloitteen niin seksiinhän se johtaisi!

Hankalaksi homman tekee se, että ollaan samassa työpaikassa (siis minä ja miehen kaveri) ja lisäksi asutaan lähekkäin.

Molemmilla pariskunnilla on lapsia ja asuntovelkaa joten en sitä miestä itselleni haluaisi vaan ainoastaa panna!!

Voi kun homman voisi tehdä siten, että saisi salassa kenenkää tietämättä naida villisti koko viikonlopun ja sen jälkeen jättään homman siihen. Ei sanakaan asiasta jälkeen päin. Sitä olisi kiva sitten kiikkustuolissa muistella =))

Vierailija
12/13 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan joku vaimon/miehen kaveri jonka kanssa synkkaa vähän liian hyvin. tai jos ne miehen kaverit ja kavereiden/sukulaisten miehet on ihan toivottomia tapauksia niin ainakin duunissa on joku synkkaus-kaveri... ;-) monilla meistä ehkä useampikin. Kai se on luonnon laki että kun viettää aikaa jonkun vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa paljon ja tulee juttuun niin tulee tuollaisiakin vivahteita mukaan.

Parasta lie vain nauttia jännityksestä ja flirtistä ja jättää homma siihen, niin ei mitään korjaamatonta pääse tapahtumaan.... vaikka vaikeetahan se on.

Vierailija
13/13 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä samaa mieltä edellisen kanssa, seiska puhuu järkeä.

mutku se työkaveri nyt vaan on niin ihana! yövuorossakin kahdestaan jutellen 10 tuntia, voitte kuvitella että panettaa!!!

lisäksi sen kassa kun voi puhua IHAN mistä vaan aiheesta (paitti tietty siitä et haluun sen munan sisääni), ja se on niiiiin syötävän hyvän näkönen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä