Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KELAsta

Vierailija
09.06.2009 |

Olenko tosiaan ainoa ihminen koko maailmassa, jolla ei ole KELAsta mitään valitettavaa? Kaikki tuet tullut niinkuin pitää, päätökset tullut nopeasti. Kerran olen joutunut tekemään korjauspyynnön yhdestä päätöksestä, ja siitäkin viikon päästä ilmoitettiin, että oikeassa olin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelläkään muulla mitään hyvää sanottavaa??

Vierailija
2/5 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuukausi tulee monta tonnia rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan,joka kk tulee ylimääräistä rahaa tilille! Asumistuet,lapsilisän yh-korotukset sunmuut,vaikka ihan normi ydinperhe ollaan.

Vierailija
4/5 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken ollut sitä hakenut. Sit ne peri sitä takaisin, ja vaikka olin summan jo palauttanut, niin kirjeitä vain tippui. "Miksi teille on maksettu" etc. Mulla oli kopio hakupaperista, jossa selvästi luki loppumispäivämäärä, Kela oli itse tehnyt virheen. Olin vielä3 viikkoa hoitovapaalla, vaikken enää ollut kotihoidontuella. Sen selvittely oli niille vaikeaa. samoin virkailija antoi mulle väärää tietoa tuesta, mutta toinen virkailija soitti mulle jälkeenpäin kotiin ja selvitii tilanteen. Muuten en koko puljun kanssa ole paljon tekemisissä, Kela-korvauksen kun saa jo lääkäriasemilta

Vierailija
5/5 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on ihan turhaa ja vois hoitaa järkevämminkin, mutta se kai on sitä byrokratiaa... Onneksi ei ole kovin paljon tarvinut siellä asioida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän