Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****Pkku Kakkoset vko 24****

Vierailija
09.06.2009 |

Ja tässä linkki viime viikkoon

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/3/viestiketju/998461/_pikku2_vko_2…

Toivottavasti onnistui, en oo ikinä tehny tätä aloitusta...:)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaanen, onko sulla nyt eka kierto kierukan jälkeen vai onko ollu menkat jo kerran? Kylläpä nyt on jännät paikat...tää tässä just on pahinta KUN EI TIEDÄ missä mennään...

Mä täällä kiskon viiniä, olkoon nyt tilanne mikä tahansa, mä en voi viininhimoani laannuttaa pelkällä ajatuksella että ehkä mahdollisesti voisin olla raskaana tai sitten en kuitenkaan...

Oho, meillä alko nyt ukonilma, eli nyt kone kiinni..olen vielä kaiken lisäks yksin kotona, jaiks! :/

Henttu kp kai 27/jotain...

Vierailija
22/26 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkkiäkään enää tädistä... Siis 3 vko kierukan poiston jälkeen oli kuukautiset / tyhjennysvuoto (3 päivää) ja tämä eka täti sen jälkeen... Joopa joo. Ei muuta kun ootellaan. Josko vasta jussina testaisi seuraavan kerran :(

Tuollaanen75 kp ihan mitä sattuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olennainen info:

kp 2/27.

MURRRR. Mä oon nyt ihan varma, että se joulukuussa pois nypätty munatorvi oli se ainoa toimiva, ja varasin ajan gynelle, mä haluun ultraan, että näkee onko edes mitään mahdollisuuksia luomuna.

Ai niin, tässä omassa surkeudessa meinas unohtua:

tervetuloa uudet!!! Älkääkä te viipykö tällä puolella yhtään niin pitkään kuin minä.

t

Sinisini kp2/27, yk 7 tai 8 tai jotakin.

Vierailija
24/26 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisini: Pahus sentään! Itselläkin todettu endometrioosia ennen ekaa ja se on parantunut raskauden myötä ja pysynyt hormonikierukalla kurissa. Mutta nyt tulee mieleen, että ellei tämä kipu olekaan SITÄ, niin voisiko endometrioosi näin nopeasti pehentua kun siis kierukkaa poistettaessa katsoi sen olevan ok. Eli samaa munasarjojen poistoa tms. tässä pelkään jos siis asiat menisivät huonoon suuntaan. Toivotaan, että siellä nyt kuitenkin on pelit ja vehkeet kunnossa ja kyse olisi vaan huonosta tuurista osuman suhteen. Hyvähän ne on tarkistaa. Mulle sanottiin, että ellei puoleen vuoteen tärppää, niin tule tutkituttamaan.

Täällä ei siis tätiä näy... Ja se eilisen kaksi viirua paprissa. Hmm... Voisiko olla mahdollista, että oli vaan liian aikaista testille eilen... Toivoa pitää pitää yllä!

Nyt toivotaan kaikille niitä kasvavia mahoja!

Tuollaanen75 kp32???

Vierailija
25/26 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos Kaisa on testannu?

Nyt pistää taas päätä sekasin, tänään mua alko NÄRÄSTÄÄ! Ja sitä on tapahtunu mun elämässäni ainoastaan sillon kun odotin esikoista, ennen sitä ei koskaan eikä sen jälkeen kertaakaan. Ja lievempänä oireena hellät rinnanpäät, tässä saunan jälkeen kun olen touhuillut ilman rintsikoita ja jos vaan joku osuu rintoihin niin tuntuu...Mies sanoi että testataan tiistaina, se päätös pitäköön!

Henttu kp 28/28 (kai ainakin joidenkin laskujen mukaan)

Vierailija
26/26 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin viime viikon pino, mutten ehdi perustaa nyt uutta. Eli testasin sunnuntaina ja se testi oli susi!!!! Ei toiminut!!!

Tänä aamuna sitten kuitenkin testasin täällä (kiikutin testin huoltoaseman roskikseen :):):) ) Ja negatiivinen pamahti!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei puhettakaan edes pienen pienestä haamusta, vaikka kuinka tiirailin!!! PASKA!!!!

Vaikka vielähän tässä nyt periaatteessa on toivoa, mutta en jaksa uskoa.. Esikoisesta tuli haamuviiva apteekin omalla näillä kp:lla ja nyt oli kuitenkin herkempi testi käytössä.. Eli tätiä odotellessa. Henttu mullakin on muuten ollu noi nännit ihan hirveen arat. Huomasin kun eilen kävin suihkussa, niin jouduin oikein suojaamaan niitä, kun sattu, kun se vesi osu niihin. Tosin täällä meidän porukoilla on huomattavasti kovapaineisempi suihku kuin meillä kotona, joten tiedä sitten tuota... Alkaa kyllä mennä niin syteen tää vauvan yritys, etten kohta tiedä, että mitä tässä pitäis tehdä... Hoitopaikkahakemus on nyt joka tapauksessa täytettävä sitten kotia mentäessä ja se saa varmaan kyllä itkun partaalle jos jokin!!!

Tänään on saatava suklaata!!!!!!!!!!!!!

Kaisa4, kp 29/30, yk7