Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsa alkaa litistyä :)

Vierailija
09.06.2009 |

Pienet ilot ne on mulla, mutta ihana tunne taas huomata, että vatsamakkarat sulaa! Paino on ollut ihan ok lukemissa koko ajan, mutta mulla vatsa on se pömppö, jos on pikkuisenkin ylimääräistä (tai syönyt liikaa hiilareita).

Nyt siis pari kiloa tippunut painoa ja vatsassa enää vain ihan pikkuriikkisen ylimääräistä! Kilon vielä kun saan pois, niin kehtaa mennä bikineillä rannalle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro niksisi vai oliko se ainoastaan että olet lopettanut hiilareiden syönnin. Minäkin normaalipainoinen mutta nuo vatsamakkarat ärsyttää.

Vierailija
2/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ole bikinikunnossa vielä tänä kesänä, mutta ehkä sitten ensi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kelpaa niksit, että miten tuo onnistuu?:)

Vierailija
4/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN nyt tarkoita että ap:llä näin olisi.

Minulla on ollut kavereita ja tuttuja, jotka ovat kehuneet että heillä on nykyään niin kiinteät jalat yms. ja vatsa on ainoastaan pömppö enää. Paino ei kuulemma ole pudonnut koska on lihasta tullut niin paljon.

En ole kehdannut sanoa että aika tunkit noi jalkasi ovat (siis olivat järkyttävät) ja vatsa on pienin paha. Mutta tärkeintähän on että itse on tyytyväinen. Ei silti kannata kaikille mainostaa, jos vaikka on vähän ruusunpunaisin lasein sitä vartaloaan peilistä katsellut.

Vierailija
5/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tehokasta keskivartalo jumppaa! :)

Vierailija
6/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan kehuskele kavereille naamtusten, että kattokaa mun litteää mahaa :) Täällä anonyymisti voi hehkuttaa...

Niksit tässä:

1. Hiilarit vähemmälle. En mikään karppi ole, mutta nyt olen taas katsonut tarkemmin, että syön vain pari palaa leipää päivässä, aterialla vain kasviksia ja lihaa jne. Yksi herkkupäivä viikossa, mutta ei enää mitään koko viikonlopun kestäviä herkkuorgioita eikä "otan vaan nyt tuon yhden keksin kahvin kanssa". Iltanapostelu jää pois, kun pesee hampaat ajoissa ;)

2. Liikunta maksimiin, etenkin herkkupäivänä! Eli viikon herkkukalorit pitää myös polttaa pois.

Vierailija
7/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan mielenkiinnosta kyselen:)

Vierailija
8/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hyötyliikuntaa, työmatkat pyörällä, asiointimatkat pyörällä tai kävellen, lapset puistoon juosten jne. Huomaamatta saattaa tulla viikonloppunakin päivässä 8000 liikuntakaloria juoksulenkistä, pyöräilystä ja puistoilusta.

Pitää vain tavoitteen (mulla yhdet kesähousut!) mielessä ja mielen tiukkana. Ja tosiaan sallii sen herkuttelun säännöllisesti (niin ei tule mitään hillittömiä himoja), mutta muistaa herkkupäivänä extra-kulutuksen :)

ap

Vierailija
9/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta kun kannustaa eteenpäin!!!

Vierailija
10/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt siis sentään 8000 liikuntakaloria, vaan vaatimattomammat 800.

Niin ja yksi mitä tuosta herkuttelusta piti sanoa, niin vaikka joka paikassa aina sanotaan, ettei herkuilla saa korvata aterioita, niin kyllä mä jätän aina karkkipäivänä iltapalan syömättä juuri siksi, ettei päivän kalorimäärä nouse kuitenkaan hurjaksi. Eli en syö normaaleja kaloreita plus herkkuja, vaan nipistän herkkupäivänä normaalista ruoasta plus lisään liikuntaa.

ap

Vierailija
11/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilon vajaassa kahdessa viikossa ja silti vaan vatsa litistyy...

Vierailija
12/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kenelläkään mitään linkki-vinkkiä keskivartalojumpalle, jenkkakahvoille erityisesti? Muuten olen hoikka (mun BMI on 21), mutta vyötärö ei tahdo painonpudottamisesta huolimatta tulla hyvin esiin, niinkuin näin ).( , näyttää lähinnä tältä I.I .

Vierailija
13/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan olen jättänyt arkiruokavaliosta turhat turvottavat hiilarit pois, siis pasta, peruna, riisi, vehnäjauhot, sokerit. Viikonlopun karkkipäivänä syön jätskiä ja karkkia kyllä (kohtuullisesti), suolaiseksi riittää suolapähkinät.

Ja liikun kyllä paljon. Pelkkä liikunta hoikistaa kyllä myös, mutta maha pysyy plösönä, jos en rajoita hiilareita. Ja koska en halua luopua kokonaan herkuista, niin silloin on pakko rajoittaa hiilareita muina päivinä :)

ap

kilon vajaassa kahdessa viikossa ja silti vaan vatsa litistyy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi