Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaanako?

08.06.2009 |

Eli jätin pillerit noin pari kuukautta sitten ja vauva olisi toiveissa. Menkkojen pitäisi alkaa perjantaina, on vaan niin vaikea odottaa... Nyt on vaivannut hirveä väsymys, olen kyllä miettinyt että johtuisiko töistä, ja koko ajan täytyy käydä ruokakaapilla ja herkkuja tekee mieli. Rinnat ovat kasvaneet vähän mutta johtuisiko herkkujen syömisestä.

Mikä sai minut miettimään mahdollisuutta raskauteen on aristavat rinnat. Ennen ei ole ikinä olleet arat, eivät edes pillereitä aloittaessa. Ovat noin viikon aristaneet etenkin nänneistä, juosta ei oikein voi kun sitten aristavat enemmän....

Voisikohan olla että olisin raskaana? Olen miettinyt että pitäisikö minun tehdä jo nyt testi, mutta en haluaisi hirveästi ostella testejä turhaan... Mitä mieltä te olette?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan olla, että oletkin raskaana. Mutta malta ihmeessä vielä vähän. Eli ainakin menkkojen alkamispäivään. Ei ihan helppo homma :)

Terveisin,

Paraskin puhumaan Tuollaanen75 kp26

Vierailija
2/3 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli rinnat kipeeks vasta joskus 6viikolla, ainut oire mistä ounastelin olevani raskaana ennen menkkoja oli aamuyöherääminen vessaan. ja väsymyskin alkoi vasta 7 viikolla. mut se vessaan nouseminen öisin oli ihan uutta ja aika varma merkki minusta;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintojen aristus oli raskauden ensimmäinen oire. Yleensäkin ennen menkkoja rinnat hieman aristavat, ja ajattelinkin ensin että jaahas, nyt täti sitten tuli. Mutta sitten ne vaan muuttuivat kipeämmiksi ja kipeämmiksi, enemmän kuin koskaan ollut menkkojen aikaan. Ja tämä oli siis noin kolme-neljä päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa... Toivottavasti näin olisi sinullakin! Peukkuja :)