"Yksityinen numero" onko puhelinmyyjä?
Minulle on pari kolme kertaa soitettu ja puhelimeen jää näkyviin vain ilmoitus yksityinen nro eikä siihen pysty soittamaan takaisin !?
Kommentit (45)
no mitä valitat lääkäri ei kai kukaan vastaa jos ei näy numeroa onko lääkäri ja poliisi tai joku muu taho niin pelkuri että pitää soitella yksityisestä numerosta mä en ainakaan vastaa jos yksityisestä numerosta soitetaan mun mielestä silloin ei soittele oikein rehellisellä asialla jotenki hämäräperäinen on silloin outoihin numeroihin toki vastaan jos näkyy numero eli vinkki laittakaa numeronne näkyviin niin ihimiset voi vastatakki niihin
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on terveysalan työpaikka kuntapuolella ja työnantaja velvoittaa pitämään kännykkänumeron pois näkyvistä. En todellakaan myy mitään. Harvoin joudun soittamaan potilaille mutta joskus kuitenkin. Yleensä puheluni ovat työhöni kuuluvaa IT-tukea. Mutta kun numero on piilossa, ammattilaisetkin jättää vastaamatta työluureihinsa. Kummallista, sanon minä. Itseäni ei pelota sanoa puhelinmyyjälle että kiitos mutta ei kiitos. Vastauksena kysymykseesi: Ei, asialla ei aina ole puhelinmyyjä, mutta joskus saattaa tietysti ollakin.
Eikös teillä siellä terveysalan työpaikalla kuntapuolella käytetä työpuhelimia? Miksei niistä saa "numba" näkyä?
EI TUNTEMATTOMIIN / YKSITYISIIN NUMEROIHIN OO PAKKO VASTATA VAIKKA OLISI VIRANOMAINENKI JA EI KAI KUKAAN VIRAN OMAINEN OO NIIN PELKURI ETTÄ EI USKALLA NUMEROA NÄYTTÄÄ SOITTAESSA MULLA ON SAMSUNGISSA ASETUS JOKA ESTÄÄ SOITOT YKSITYISISTÄ JA TUNTEMATTOMISTA NUMEROISTA EI EDES VIRANOMAINEN SAA MUA KIINNI KATKAISOO PUHELUN AUTOMAATTISESTI ETTÄ TIEDOKSI VAIN LÄÄKÄRIT JA VIRANOMAISET LAITTAKAA NUMERONNE NÄKYVIIN NIIN NIIHIN VOIS IHIMISET VASTATA
Minulle on soitellut "yksityinen numero" viikon ajan, joka päivä ihan häiriöksi asti. Oli Loisteen puhelinmyyjä.
Aikaa ei ole soittaa siten, että numero näkyy, mutta aikaa löytyy täällä notkumiseen.
Sitä on onneksi valinnanvapaus millaisiin soittoihin vastaa
Ylläripylläri lääkärilläkin on erikseen työaika, josta maksetaan ja vapaa, josta ei makseta.
Ehdit varmaan sen syöpädiagnoosin saada kirjeitsekin joskus kuukauden päästä.