Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva-lehti etsii haastateltavaa: vauva heti vai vuosien jälkeen?

Vierailija
08.06.2009 |

Miten kauan ehditte olla yhdessä ennen kuin vauva ilmoitti tulostaan?

Vauva-lehti etsii haastateltaviksi pariskuntia, jotka ovat saaneet vauvan heti suhteen alkumetreillä ja pareja, jotka ovat olleet yhdessä kauan (vähintään 10 vuotta) ennen vauvan syntymää.

Ota yhteyttä marianne.rautanen@sanomamagazines.fi

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lievennän saman tien vähän kriteerejä: yli 7 vuotta yhdessä ollut pari käy pitkään yhdessä olleesta parista.

Vierailija
2/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme kihloihin 2kk:n kuluttua ensitapaamisesta ja 10kk:n kuluttua avioiduimme. Lapsi sai alkunsa noin 2 viikkoa häiden jälkeen, joten 9kk:n päästä meitä oli kolme! :) Tässä kuussa vietämme 10-vuotishääpäivää ja odotamme viidettä lastamme. Mutta ei meistä taida olla haastateltavaksi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva ilmoitti tulostaan jo 4kk mun ja miehen ensitapaamisesta :) Vaavi syntyy nyt ensi kuussa, ja avoliitossa elellään, muttei sentään näin pikaisella tuntemisella olla vielä kihloja vaihdeltu ;)

Vierailija
4/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiselon jälkeen

Vierailija
5/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva ilmoitti tulostaan jo 4kk mun ja miehen ensitapaamisesta :) Vaavi syntyy nyt ensi kuussa, ja avoliitossa elellään, muttei sentään näin pikaisella tuntemisella olla vielä kihloja vaihdeltu ;)

Vierailija
6/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin lapsi syntyi. Yritys siis aloitettiin vasta 10v. yhdessäolon jälkeen, koska tavattiin aika nuorena, opiskeltiin pitkään jne. Oli ihanaa elää pitkään kahdestaan, mutta on se lapsenkin kanssa ihanaa - erilaista vain. En koe kyllä menettäneeni mitään, vaikka emme kiirehtineet asian kanssa. Olipahan toivottu lapsi :-). Eikä ikää kuitenkaan esikoisen synnyttyä ollut "kuin 30" eli en aivan ikäloppu-mamma ole kuitenkaan. Uskaltaisikohan sitä ehdottautua haastateltavaksi?

Vierailija
7/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitti vauva tulostaan n puoli vuotta ensitapaamisesta, mutta yhdessä ei oikein ehditty kunnolla ollakaan, kun jo aloimme odottamaan esikoista.

Vierailija
8/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein positiivisen raskaustestin, kun ensitapaamisesta oli kolme viikkoa.

Neljä vuotta tuli viime kuussa täyteen, lapset 3v 4kk ja 5kk.

Vierailija
9/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hidasta touhua Minä tein positiivisen raskaustestin, kun ensitapaamisesta oli kolme viikkoa. Neljä vuotta tuli viime kuussa täyteen, lapset 3v 4kk ja 5kk.

Se ei tee perhe-elämästä yhtään sen auvoisempaa, vaikka olisi pamahtanut paksuksi ensimmäisillä treffeillä. Itse asiassa kuulostaa aika säälittävältä.

Vierailija
10/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustimme perheen ensitreffeillä :-)

Joskin lapsi syntyi fyysisesti vasta vuosien kuluttua!

Vierailija
11/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi siis tuli 7 vuoden yhteiselon jälkeen. Tapasimme opiskelijoina, joten lapsi tuli tavallaan oikeaan aikaan, vaikka ilman ehkäisyä olimme parikin vuotta.

Naimisiin menimme kolmen vuoden seurustelun jälkeen ja ensimmäinen koira tuli tästä vuoden päästä. Koirat saimme kasvatettua aikuiseksi ja sitten saimme lapsenkin. Koirat olivat oikeastaan lapsuuden haave ja toisaalta myös "välitavoite" eli halusimme, että lapsi siedättyy eläinpöpöille.

Vierailija
12/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 13vuotta naimissa, muutimme yhteen neljän päivän tuttavuuden jälkeen. Kihloihin menimme kuukauden päästä ja naimisiin siitä sitten 8kk päästä, sitten menikin 3kk kun esikoinen syntyi:) päivää ennen vuosi päiväämme, siitä kun olimme tavanneet. Nyt lapsia on 4. Ja itse olen ollut onnellisesti kotiäitinä koko ajan.

Vierailija
13/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilta treffeiltä mies kysyi mennäänkö meille johon sanoin että mennään meille ;) lapsi syntyi kun 3v tuli täyteen.

Perustimme perheen ensitreffeillä :-)

Joskin lapsi syntyi fyysisesti vasta vuosien kuluttua!

Vierailija
14/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin nuoria, muuta nyt yhteistä matkaa takana jo reilut 9 vuotta =)

Vierailija
15/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi sai alkunsa. Ei siis mitenkään virallisesti edes seurusteltu.

Nyt tuo lapsi 1,5 vuotta ja saa sisaruksen syksyllä :) Muttei vieläkään asuta virallisesti saman katon alla.

Vierailija
16/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vauva sai alkunsa 2 viikkoa ensimmäisen yhdynnän jälkeen. :)

selventää tämän ketjun nro 3

Vierailija
17/21 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vauva kertoi tulostaan kolme kuukautta tapaamisesta :) kihlat vaihettii 3kk päästä ja naimisii ois joskus tarkoitus. vauva ny 2kk

Vierailija
18/21 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naisia olette jos miehen saatte pidettyä niin pitkään itsellänne, lapsi on hyvä sitomistapa ;)

Vierailija
19/21 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin kihloihin puoli vuotta seurustelun aloittamisesta, naimisiin kun yhdessä oltiin oltu reilu neljä vuotta ja 3kk häiden jälkeen syntyi kovasti toivottu vauva. Toinen lapsi syntyi myös kovasti odotettuna seitsemän ja puolen vuoden yhdessä olon jälkeen.. Eli ilmeisesti kuulutaan juuri tuohon väliin, joten emme taida soveltua haastateltaviksi :(

Vierailija
20/21 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me seurusteltiin pari kk ennen kihloja, häät oli reilu puolen vuoden päästä kihlautumisesta. Nähtiin seurustelun aloittamisesta häihin suunnillee 10krt.. Aloin odottaa pari kk häistä, tosin se meni kesken, mutta sit tasan 1v2kk häistä synty meidän ensimmäinen pieni poika, toinen sit 2v2kk2vkoa häistä.. kolmas on tulollaan rv37.. ja siis ollaan oltu 3v naimisissa, mutta ku alettiin seurustella, olin jo sillon ihan varma, että tuo mies on mulle just se oikea ja hetkeäkään en oo katunu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi