miksi neljännen lapsen teko ei onnistu vaikka kolme on tullut "laakista"
ja haluaisin asiallisia vastauksia.
Tiedän, että joillakin ei ole yhtään lasta...
Kommentit (8)
Teillä on lisää ikää, teillä on lisää fyysisiä vaurioita, jommalla kummalla on tässä välissä ollut joku tulehdus joka on saanut "putket tukkoon", sä olet ehkä saanut synnytyksessä jotain vaurioita. Tai sitten se vaan ei nyt ole sattunut kohdalle. Ihan sattumalla on iso osuus näissä asioissa.
näin meilläkin mennyt seitsemän kannsa:
eka tuli laakista
toinen antoi odottaa 3 kk
kolmas heti
neljä antoi odottaa 6kk
viides heti
kuudes tuli vaikka imetin ja kk ei edes alkaneet..
seitsemäs häntä tehtiin kellokortin kanssa lähes vuosi..
syitä
raskaudessa tullut "hormoonillisia" muutoksia
sinun tai miehesi ikä yli 30-vee
muut sairaudet
mies tupakoi tai on liuotin pohjaisten maalien kanssa päivittäin tekemisissä
yksinkertainen selitys VÄÄRÄ AJOITUS
syitä on miljoonia, mutta käy lääkärissä keskustelemassa meillä ainakin auttoi viimeisen kanssa, minulla oli liian vähän keltahormooneja omasta takaa
Tunnen erään mamman joka suureen ääneen työpaikan ruokalassa kehui miten tuli nyt kolmannen kerran laakista paksuksi. Miten HÄN on niin hyvin sikiävää sorttia että paksuna vaan miehen katseestakin! :D
Jos tälläsiä kehtaa ajatella OIKEASTI eikä pidä mahdollisena että on ollut vaan aikasemmin perkeleen hyvä TUURIKIN niin johan se nyt on sitten jossain VIKAA jos joutuu ***tana sentäs odottaan 3 kiertoa ja heti kehdataan olla HUOLISSAAN että jossain vikaa! :D
Ratkasui: MENE LÄÄKÄRIIN SEN UKKOSI KANSSA!
Saa lääkärikin naurunaihetta loppuvuodeksi!
* Jos sulla ei ole mies vaihtunut, menkat tulee niin kyllä se siitä. Vuosi ON IHAN AIKUISTEN OIKEESTI NORMAALIA!!!
Epänormaaliahan se on jos aina laakista paksuna!
Ajattele: oot normaali.
Kolme tui helposti, neljättä tehtiin hartaasti.
Tulin neljännen kerrankin helposti raskaaksi, mutta sain keskenmenon.
Sen jälkeen lapsi sai tulla jos oli tullakseen vuoden, jonka jälkeen tosissaan yritettiin vielä vuosi.
Itselläni oli tuona aikana tulehdusarvot koholla, reumaattisia ongelmia, joka varmaan vaikutti. Keho ei ollut parhaassa kunnossa siis.
Ja ikääkin molemmilla nyt yli 30v.
Lääkäriin asti ei menty, jotenkin ajattelin, että kun kolme on saatu, ei viitsi mennä marisemaan neljännen vaikeudesta. Kuukautiset kuitenkin oli tosi säännölliset, joten siinä suhteessa ei ongelmia.
Tsemppiä ap:lle, kyllä se varmasti vielä tärppää!
Oli kuin mun suusta, noista reumaoireista alkaen.
ap
Täytyy yritellä siis...
jos henkimaailman puolelta haetaan, niin ehkä on aika oppia jotakin... ehkä jo olemassa olevan arvostusta, nöyryyttä, kärsivällisyyttä. tai sitten näin on tarkoitettu.
kävin työporukan kanssa turvesaunassa.
Turvesaunan on sanottu auttavan lapettomuuteen sekä auttavan kehoa reumaatisissa tulehduksissa.
Ja sattumaa vai ei, mutta seuraavassa kuussa tärppäsi. En kyllä oikeasti usko luontaishoitoihin, mutta ei ainakaan haitaa ollut siis minulla.
Itse en kyllä olisi mennyt, mutta siis yhdessä mentiin työporukan kanssa.
-7-
Hormonitasapainossa ongelmia raskauksien ja mahd. ehkäisyn jälkeen?