Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, imetysdieetti asiaa

Vierailija
07.06.2009 |

Meidän 2kk vauva on tosi itkunen eikä missään ole hyvä olla, lääkärin mielestä on koliikkia eikä mitään muuta. Sanoi kuitenkin, että halutessani voin kokeilla imetysdieettiä. Mitä siis kannattaisi jättää pois? Maidolle (siis maitoproteiinille eikä naudanlihakaan sovi) olen itse allerginen ja sitä en käytä, mutta mitä muita kannattaisi jättää, koska maidoton ruokavalio ei itkuja ole helpottanut kun se ollut koko ajan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta maitolaituri :sta varmasti saat avun!!

Vierailija
2/4 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kananmuna,ohra,vehnä,ruis kannattaa jättää

pois.Nää ainakin meillä aiheuttaa allergiaa.

Myös porkkana,soija,banaani ja pähkinä meillä pannassa. Jotkut saa sitrushedelmistä oireita.

Valitettavasti ei selviä kuin kokeilemalla.

Ja testeissä käymällä:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja testeissä käymällä:-)

Mutta valitettava totuus on, ettei allergiatesteissä näy läheskään kaikki. Positiivinen on aina oikea vastaus, mutta negatiivinen voi olla mitä tahansa :P.

Kokeilemalla saa varmimmat tulokset.

Vierailija
4/4 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se tosiaan on, ettei allergiatestit kerro totuutta, kaverin lapsi ei testien mukaan ollut allerginen kananmunalle, monelle muulle kyllä. Kaverini ei ensin jättänyt kananmunaa pois ja pojan itkut jatkui. Sitten hän päätti testata kananmunan pois jättämistä ja kas kummaa pojan itkut loppuivat.

Minä olen itse ollut pienenä tosi allerginen, sain syödä vaan 5eri ruoka-ainetta. Mietinkin, että pitäiskö karsia oma ruokavalioni niihin viiteen. Ei tietenkään ole varmaa, että tyttömme olisi samoille allerginen, mutta jos niillä tulisi oireettomaksi niin vähitellen voisi koittaa lisätä ruoka-aineita ja näin tietäisi mikä ei sovi tai sopii.

ap