Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toimin näin?

Vierailija
07.06.2009 |

Olen kolmekymppinen nainen, 163/55. Minulla on pitkät, paksut ruskeat hiukset ja kauniit kasvot - niiltä osin olen erittäin naisellinen.

Miksi koen, etten voi hiusteni auki ollessa käyttää arkisin myös hameita ja korkeita korkoja? Jotenkin aina tunnen itseni halvaksi sellaisissa vaatteissa, aivan kuin uskottavuuteni kärsisi. Yhdistettynä juuri hiuksiini tämä on ongelmallinen yhdistelmä. Liikaa naiseutta.

Pinkkiä väriäkään en käytä, enkä oikeastaan punaistakaan. Olen koko ikäni näyttänyt nuoremmalta kuin olen. Toisaalta iloitsen asiasta, mutta toisaalta... Miten pääsisin tästä fiiliksestä eroon & voisin alkaa pukeutua myös hameisiin siinä missä muutkin? En halua tulla katsotuksi, mutta tahtoisin kuitenkin käyttää mielestäni kauniita vaatteita. Matalan profiilin pito ei vaan niissä onnistu.

Kuulostaako itsetunto-ongelmalta tms?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalta voi näyttää sekä housuissa että hameessa, riippuu siitä millainen hame tai housut ovat. Kenkien kanssa sama juttu. Hiukset eivät mielestäni asiaa muuta, ellei sinulla ole tupeerattua kuivunutta blondipehkoa.

Vierailija
2/5 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulla ei ole varsinaisesti mitään ongelmia elämässäsi. Keskity ajattelemaan jotain muuta kuin koko ajan itseäsi ja sitä miltä näytät. Kyllä se siitä lutviutuu. Pukeudu niin kuin tuntuu oikealta itsestäsi, äläkä pinnistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiset kymmenen vuotta, niin että olen päässyt vähän irtautumaan kaikesta normaalista. Siksi mietin tällaisiakin. Kiitos kommenteista.

Ap

Vierailija
4/5 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olen itseni osalta asian tulkinnut. Jotenkin muka aina pelkään, että hame nousee korviin tuulessa tai repeää... tai jotakin muuta irrationaalista.

Housut sopivat minulle, joten pidän niitä. Kesällä myös capreja ja shortseja. Ei hame ole naiselle enää mikään must - ne pitää jotka tykkää.

Toki saatat myös potea jotakin alemmuuden tunnetta, joka voimistuu siitä, jos saat "väärällä tavalla" (siis kauneudella/seksikyydellä tms) huomiota. Haluat ehkä, että sinut otetaan vakavasti, joten ei halua herättää ulkonäölläsi huomiota. Silloin ehkä kannattaisi lähteä liikkeelle vaikka tummemman sävyisistä hameista ja korkkareista ja siirtyä hiljalleen näkyvimpiin väreihin... jos siis ylipäätänsä haluat pukeutua naisellisemmin. Eivät kaikki välttämättä halua - en minä ainakaan :)

Vierailija
5/5 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että jo nyt saan osakseni huomiota, josta en aina selviä. Miehet flirttailevat, hymyilevät, iskevät silmää, kääntyvät katsomaan perään vaikka käyttäisin maanläheisiä värejä ja reisitaskuhousuja. Hameiden kanssa se huomio on sitten jotain sellaista, joka hävettää, koska kaikki muutkin sen näkevät. Baarissa, silloin harvoin kun siellä käyn, se on vain hauskaa, mutta kadulla arkena ei.

Olen taiteellinen luonne ja mieluiten käyttäisin intiaanityyppisiä hapsuhameita. Tuntuu vain, etten voi, koska minua katsotaan jo muutenkin enemmän kuin haluaisin.

Olen ajattelijatyyppi, vähän erakkomainen, enkä nauti normaalista ihmistenvälisestä seurustelusta. Pitäisi ehkä opetella viis veisaamaan tuollaisesta, muttei se tällä iällä enää niin onnistu :)

Mistähän sitä onkin oppinut piilottamaan omaa persoonaa niin. Pelkään kai, että minut tulkitaan väärin, jos näyn.