Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat suosikkikoirarotujasi? Entäs inhokkirodut?

Vierailija
07.06.2009 |

Itse rakasta isoja koiria.

Pienistä roduista ainoastaan russelit, englanninbuldogit, beaglet ja bassetit on kivoja.

Suosikkirotujani noiden lisäksi on myös:

-Bernit

-Suomenajokoirat (näitä olen rakastanut koko pienen ikäni).

-Nöffit

-Huskyt

-Kelpiet

-Kultsut

-Tollerit

-Setterit (nämä ovat todella kauniita koiria)

-Pointterit

Inhoan rotikoita, belgianpaimenkoiria, pittbulleja (vai mitkä ne on, millä on se kyömynenä?, ne on vaan niin hiton rumia sen kuononsa takia. Yök).

-

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin ollut anorektikoiden näköisiä. Kylkiluut paistaa kilsojen päähän.

Muut vinttikoirat on ok.

Vierailija
22/36 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinqu ala-asteen ystäväkirjois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinqu ala-asteen ystäväkirjois?

Vierailija
24/36 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan reipas pikkukoira, itsellänikin oli muinoin käppänä. Tykkään pienistä seurakoirista, nyt minulla on terrierejä ja ne on mukavan reippaita, eivätkä hauku. Inhokkeja on rotweiler, dobermanni, sakemanni, dogo argentino, muutkin vastaavat. Metsästyskoiratkaan ei sytytä paitsi noutajat on ok.

Vierailija
25/36 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pyreneittenpaimenkoira, ihana!

Inhotusta ei ole, mutta mitään isoa en ottais, ainakaan nyt kun kerrostalossa asutaan.

Vierailija
26/36 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan reipas pikkukoira, itsellänikin oli muinoin käppänä. Tykkään pienistä seurakoirista, nyt minulla on terrierejä ja ne on mukavan reippaita, eivätkä hauku. Inhokkeja on rotweiler, dobermanni, sakemanni, dogo argentino, muutkin vastaavat. Metsästyskoiratkaan ei sytytä paitsi noutajat on ok.

ei ainakaan räksyttävät pikku rakit.isot koirat rauhallisempia!

Vierailija
27/36 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosikkeja isot koirat, mm. tanskandoggi ja rotweiler.

Inhokki mikä tahansa rakki, joka hyppii päälle ja räksyttää. Niitä tekisi mieli potkaista.

Vierailija
28/36 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ja ikuisesti. Sakuissa yhdistyy koiran kaikki hyvät puolet, paitsi että liialla jalostuksella on tehty hallaa (niinkuin monelle muullekin rodulle).

Oma sakuystäväni on tosin jo taivaassa, ja ikävä on suunnaton.

Muista roduista en piittaa, vaikka toki koirat ovat yleisesti ottaen ihania.

Vierailija
29/36 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työläämpi kun on iso ja karvaa, mutta en voi sietää just näitä inhottavia chiuahuoita yms.

enkä voi käsittää, miten joku hankkii itselleen niin älyttömän ruman koiran kuin joku bulldog!

hyi taivas.

Vierailija
30/36 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dobermanni kans kiinnostaisi ja muut sellaiset rodut joiden kanssa voisi harrastaa tokoa yms. Ihan pienimmät koirarodut ei olis mulle harrastamisen kannalta mielekkäitä, pidän niitä enemmän seurakoirina.

En varsinaisesti inhoa mitään rotua, joitakin kasvatusvastuunsa laistavia koiranomistajia sen sijaan voisin inhotakin.

Vierailija
31/36 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku hankkii itselleen nuoleskelijakoiran, joka on oikea joojoo-mies.

työläämpi kun on iso ja karvaa, mutta en voi sietää just näitä inhottavia chiuahuoita yms. enkä voi käsittää, miten joku hankkii itselleen niin älyttömän ruman koiran kuin joku bulldog! hyi taivas.

Vierailija
32/36 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itselleni en ottaisi kun osan koiraroduista. Ja se mikä sopii minulle ja minun elämäntyyliin ei välttämättä sovi toiselle taas.

Ja eri elämäntilanteissa sopii erilaisia koiria. Jos nyt pidän rotikasta, se ei tarkoita sitä että enään vanhana mummona jaksan kouluttaa ja pitää rotikkaa. Silloin taitaa sopia paremmin joku pienempi rotu.

Vierailija
33/36 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanimpia on mäykyt (ei pitkäkarvaiset) ja huskyt, nouatajatkin on ihania. En tykkää lyttynaamaisista koirista enkä villakoirista.

Vierailija
34/36 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

22, että mekin ollaan eri mieltä.

ei tule letkeitä joojoottajia liikaa

ja rumat ryttynaamat katoa kokonaan.

t. 20 (joka ei muuten itse edes valinnut aikoinaan koiransa rotua, mutta tykkää silti)

Vierailija
35/36 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pienistä räkyttävistä

-pinsereistä

-kultaisista noutajista

-sakemanneista

-kiinanpystykorvasta(chow-chow)

Pidän kaikista koirista, joissa näkyy niiden liike ja sulavuus, mm vinttikoirat, setterit ja englanninspringerspanieli(ollut 3 kpl)

Vierailija
36/36 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirat haisee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän