Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA!!! Suolinkainen wc-pöntössä

Vierailija
06.06.2009 |

Siis puhtaassa pöntössä. Mitä helv...iä??? Mistä se sinne on päässyt tai joutunut???

Perheessä on kyllä kissaa ja koiraa, mut ei ne käy pöntöllä ja sitäpaitsi ne on madotettuja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä kuulostaa nyt porvoolaiselta.

Vierailija
22/25 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kaikki maahanmuuttajat ole pakolaisia tai jostain kehitysmaasta. kyll siel on ihan eurooppalaista suurinosa ja kehittyneistä maista joissa teveydenhoito ja -huolto monesti voi olla parempáakin. mm belgiassa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kieltämättä tuli mietittyä että kukahan on viimeeksi käynyt wc.ssä kun mato löytyi. Eipä selvinnyt. Nyt olen tutkinut oman ja lasten kakat eikä toistaiseksi ole mitään ylimääräistä näkynyt. Samoiten olen koirien ja kissojenkin jätökset tutkinut.

Ap:n ensimmäisen viestin ja tämän viestin välissä on n. 1h ja sen aikana on koko perhe, lemmikit mukaanlukien, käynyt sonnalla. Kakkiiko ne käskystä?

Vierailija
24/25 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanottokeskuksiin menevät, turvepaikkaa hakevat tarkastetaan, koska ovat usein kehitysmaista kotoisin. HIV-testi ainakin tehdään ja kaikkien hepatiittien vasta-aineet plus ulosteen parasiitit. Suurimmalla osalla onkin hepatiitti ja parasiitteja.

Ei minun miestäni ainakaan ole "tarkastettu" eikä ulostetta tongittu. Tehdäänkö tämä tarkastus myös Ruotsista tai Briteistä muuttaneille mamuille? ;) Olette te hauskoja :)

Vierailija
25/25 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta usein voi olla laihtumista, keltaisuutta, hiustenlähtöä, ripulia, mahakipua...

suolinkainen ihmisessä aiheuttaa?