Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exän liittymä minun nimissä voiko vaihtaa exän nimiin?

Vierailija
06.06.2009 |

Siis minun nimissäni on exäni liittymä. Ei huvittaisi maksaa 20€ kuussa exän puhelimesta. Kyseessä on kahden vuoden sopimus, joka päättyy 2010 alkuvuodesta. Voiko siirtää exän nimiin vai joudunko maksamaan sopimuksen loppuun asti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopimuksessa sanotaan näin --> liittymä sopimusta ei voi irti sanoa päättymään,eikä liittymän numero ole siirrettävissä esim.toiselle teleyritykselle,yritykselle tai henkilölle.

mutta olisin kiinnostunut kuulemaan tehdäänkö poikkeuksia?

Vierailija
2/5 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä sen kulut? Jokainen aikuinen hoitakoon asiansa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin hänen puhelinlaskun ja hän taas jossain kohtaa tuki minua rahallisesti. Ei käsittääkseni ole mitenkään harvinaista?

Vierailija
4/5 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELi jos mahdollista, niin kuolleta se nykyinen sim-kortti ja puh.nro ja hanki liittymääsi uusi sim-kortti numeroineen, jonka tunget omaan taskuusi. Käy kysymässä liikkeestä vaihtoa. Pakkohan sen on onnistua esim. tilanteessa, jossa puhelin varastetaan. Exä hankkikoot oman liittymänsä.

Vierailija
5/5 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt määräaikaisen sopimuksen, jonka aikana liittymän omistajaa ei voi vaihtaa. Maksajan vaihdot toki onnistuu eli riippuen nykyisestä tilanteestanne, voit toki muuttaa exäs puhelimen maksajaksi (joskin säilyt edelleen viime kädessä vastuussa laskujen maksamisista). Aina toki kannattaa operaattorilta kysäistä miten asia on (käytännöthän voi vaihdella eri operaattoreilla)