Onko sinulla tällainen vartalo?
Kommentit (59)
Onhan hän kaunis, mutta aikamoinen "natiainen", siis jotain 160 cm. Hyvä peppu ja masu, pienet rinnat. Mun tarvii tehdä töitä vielä pepun kanssa, masu ja rinnat aikas hyvät.
Ja en ole kade, kauniita ihmisiä on kiva katsella...
Siitä vaan töihin kropan kanssa, eihän tuossa naisessa ole mitään mikä ei olisi kovalla työllä saavutettavissa. Ei edes silikoni tissejä:)
Vai oletko kade lomasta jahdilla?
treenaamalla saisi. Joudun vaan odottelemaan monta kuukautta, että voi edes aloittaa, koska olen raskaana. Mutta sitten kyllä hoidan itseni jotenkin kesäkondikseen :)
ap
En ole tuolle kade, mutta Cameron Diazille kyllä. Hän on ihan julkisesti kertonut että treenaa tosi vähän ja syö mitä haluaa ja silti on sen näköinen. voi kun olisi itse niin onnekas.
treenaamalla saisi. Joudun vaan odottelemaan monta kuukautta, että voi edes aloittaa, koska olen raskaana. Mutta sitten kyllä hoidan itseni jotenkin kesäkondikseen :)
ap
Kyllä raskaanakin voi treenata :) Tekosyyt pois! Itse olen aina urheillut paljon raskauden aikana, lapsii on syntynyt täysiaikaisena ja -painoisena mutta laitokselta olen lähtenyt kilon pari miinuksella lähtöpainoon nähden. Suosittelen!
Kaunis ja luonnollinen vartalo, eikä mitenkään loppuun asti trimmattu. Itse jopa trimmaisin vatsaa/vyötäröä vielä tiukempaan kuntoon. Ehkä lihaserottuvuuskin voisi olla parempi...
Mulla on selkeä vyötärö ja rinnat. Pepusta alaspäin on suunnilleen samanlainen.
enkä pysty treenaamaan itseäni tuonnäköiseksi. Rinnat ovat noin viisi kokoa suuremmat ja roikkuvat, eikä niitä voi treenata. Mahassa on ylimääräistä ihoa raskauksien jäljiltä niin paljon että sisään mahtuisi vaivatta täysiaikainen vauva milloin hyvänsä. Myöskään ihoa ei voi treenata.
Tuokin on nyt sitten jo ihan paska kroppa persettä lukuunottamatta.
Kiva kiva.
vähintään yhtä hyvä. Ja ikää saman verran, lapsia jo yksi tehtynä. Peppu on Evalla piukempi kuin minulla, mutta minulla on kapeampi vyötärö ja kaarevammat lanteet (Evalla oikeastaan aika tasapaksu vyötärö-lantio-kaari) eli enemmän "tiimalasimallia" ja lisäksi minulla on rinnat (c-kuppi).
Taidan olla Evaa myös pikkaisen pidempi, vaikka "petite"-mallia (163/49) olen itsekin.
Ei kaikki "tavikset" ole läskejä ja muodottomia.
mut eikös sillä ole jopa hieman mahaa?mun mielestä se on hyvä, sixpäkki on mun mielestä ruma niin naisella ku miehelläki.
olen kade sen takia, että juuri tuollainen olisi ihannevartaloni. Ei mitenkään ylitreenattu, mutta silti timmi. Ja pienet rinnat.
Ps. ihan sama, mitä joku mies tästä tykkää, mutta itse viihtyisin tuollaisessa vartalossa
ap
Mutta ihoni ei ole yhtä kimmoisa ja ruskea, vaan elottomampi, vyötäröni on kapeampi ja mulla on muutama raskausarpi pepussa. Hyvin lähellä tuota, mitat 90-66-91.
Mutta ihoni ei ole yhtä kimmoisa ja ruskea, vaan elottomampi, vyötäröni on kapeampi ja mulla on muutama raskausarpi pepussa. Hyvin lähellä tuota, mitat 90-66-91.
lyhyet jalat ja vyötärö puuttuu. Jotakuinkin tuota luokkaa munkin kroppa on, iho ei ole yhtä kaunis mutta keskivartalo on timmimpi, ja ehkä takamuskin.
eli en osaa olla kade,ku oma kroppa on täysin erilainen. Tommonen "pikkunen" näyttää tosi mukavalta, mut ite oon pitkä ja aika skrode joten en osaa kadehtia jotain mitä en ikinä saa...ja toisaalta moni on sanonut "kadehtivansa" mun pituutta...
en ole persjalkainen, vaan 180 cm pitkä.
Lisäksi minulla on C-kuppikokoa olevat tissit. Mahaa on vähän enempi kahden synnytyksen jälkeen, mutta muuten näytän mielestäni paremmalta.
Miksi muuten hänellä on lähes joka kuvassa kädet ylhäällä? Roikkuuko joku osa nin pahasti, että näyttää hyvältä vain kädet ylhäällä?
Kenen tahansa timmin julkkiksen kuva tänne laittaa, niin aina tulee kommentteja "mulla on parempi" ja "eihän toi ole kummoinen kroppa".
Oikeasti, suomalaisella uimarannalla näkee tuollaisen kropan ehkä kerran kymmenessä vuodessa. Joka muuta väittää on näkövammainen. Eva on äänestetty monta kertaa seksikäimpien naisten joukkoon (siis miesten mielestä).
Ei kenenkään perusmamman kerran viikossa sauvakävely tai pari kertaa kansanopiston voimistelu tee tuollaista kroppaa. Herätkää!
Katsokaas tarkkaan parinkin kuvan ääriviivoja- mustalla vedetty uudestaan ne!!
eihän sillä oo tissejäkään :)