Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko täällä on mies?

Vierailija
05.06.2009 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ammattinne, ikänne ja miksi täällä olette?

Omaa miestäni en ikinä tänne osaisi kuvitella. Täällä ei ole mitään mikä häntä kiinnostaisi. Hämmästelee kyllä usein miten nopeasti täältä saa tietoa, esim. Petteri Jussilan hukkuminen oli täällä tosi nopeasti

Vierailija
2/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

akka viettää täällä kaiken ajan ja itsekkin käy katsoon, mitä täällä näkyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanosin, että paljastan sukupuoleni noin 10% kirjoittamistani viesteistä.

Olen täällä, koska olen lasteni (2 kpl) huoltaja, ja kaipaan vinkkejä kasvatuksessa ja lastenhoito-ongelmissa, aivan kuten muutkin tälle palstalle kirjoittavat. Miesten keskisissä saunailloissa näitä ei varsinaisesti saa. Tästä palstasta on tullut harrastus.

Naureskelen kieltämättä hyvin usein näille jutuille. Eipä siinä mitään, antaa tyttöjen - ja miksei naistenkin - päästää paineita.

Olen kolmen- ja neljänkymmenen väliltä, enkä todellakaan mikään metroseksuaali, vaan raavas äijä. Ammatiltani olen luovan työn tekijä.

Enkä ole tatuoitu jätkä.

3

Vierailija
4/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tutustutti joskus esikoista odottaessaan minut ja tämän paikan toisiinsa. Täältä saa työasioita tässä samalla tehdessä hieman virtaa itseensä, kun vastailee täysin pöhköihin juttuihin. Anteeksi, ei millään pahalla.

Vierailija
5/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet tatuioitu jätkä...

Vierailija
6/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2)Mikä ei olisi naivia? Jutella siitä kun autot jaa rinkiä tai vajaaälyiset juoksee / luistelee pallon/ kiekon perässä? Vai onko naivia kenties se, että vltaosa naisista ei ole tajunnut miesten olevan kusipäiviä pettureita, jotka valehtelevat silmää räpäyttämättä kenelle tahansa jolla on tissit?

Vierailija
7/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiivia on se, että uskoo ja luottaa täydellisiin luuserimiehiin. Kerta toisensa jälkeen.

Se edellinen DI ja naisten naiiviutta ihmettelevä mies.

Vierailija
9/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppii ainakin sen tosiasian, että nainen ei ole sukupuoli vaan mielenvika ja aivosurkastuma.

T.yksi isä joka käy täällä nauramassa naisille

Vierailija
10/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Össönsössön. Mies ei ole ihminen vaan sukupuolielin jatkovarrella.

Vierailija
11/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa aika hyvältä ;)

Vierailija
12/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppii ainakin sen tosiasian, että nainen ei ole sukupuoli vaan mielenvika ja aivosurkastuma. T.yksi isä joka käy täällä nauramassa naisille

Vierailija
13/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selostan parhaita av-ketjuja miehelleni. Kyllä sitäkin naurattaa, mutta ei ole vielä uskaltautunut palstalle.

Vierailija
14/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä...

Vierailija
15/24 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just Sauna open air:ista, mutta ilmoittaudun vielä mieheksi.

Vierailija
16/24 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks niistä

Vierailija
17/24 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuloksena on ihmeellinen kuulustelu. Ei tällaisella palstalla voi olla tasavertainen edes anonyyminä jos sukupuoli on "tiedossa". Ihan sama jos nainen menisi paljastamaan autonkorjaus -palstalla, että joo, oon nainen... kaikki tietää tasan tarkkaan millaiseen kommentointiin se johtaa.

Kaksplussallakin ollaan muka niin moderneja naisia ja anti-sovinisteja, ja samalla vittuillaan ihan täysillä niille parille rekisteröityneelle nikille, jotka ainakin omien sanojensa mukaan ovat miehiä. Ei ainakaan innosta miehiä mukaan tuollainen käsittämätön asenne.

Vierailija
18/24 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin välillä mietityttää tää naisten(etenkin äitien) säälittävä arvostelu toisiaan kohtaan ikien ja kokojen perusteella.. mutta joskus käyn täällä.. t.yh isä 32

Vierailija
19/24 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Össönsössön. Mies ei ole ihminen vaan sukupuolielin jatkovarrella.

Mutta vakavasti sanoen, onko tää naisten välitön solvaaminen (naiivit, pöhköt, aivosurkastumat) sukupuolen paljastamisen jälkeen joku puolustusreaktio? Että minä äijähän en oikeasti nauti näistä jutuista. Koska olen äijä. Ja mulla on munat. Ja teidän jutut on tyhmiä.

Mä tässä vaan mietin, että MIKSI mä menisin jonnekin miesvaltaiselle palstalle, kirjoittelisin siellä anonyyminä aikani ja sitten kun mun sukupuolta tiedusteltaisiin, ilmoittaisin sen näin: "mä oon nainen ja käyn täällä nauramassa teidän tyhmille jutuille. Kyllä miehet sit vaan on idiootteja, mitään muuta ette osaa miettiä kuin ruuveja ja muttereita." Eh? :)

Vierailija
20/24 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelu on toki paljon älykkäämpää. ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän