Lue keskustelun säännöt.
pepun punoitukseen antibioottikuuri...tutkimatta??
05.06.2009 |
kirjoitin aiemmin,että 4v. tytön alakerta ihan pepavakoa myöten oli taaaaas punainen ja kirveli.
käytiin uudelleen tohtorissa,kun esiintyi "hajuhaittojakin"
lääkäri määräsi antibioottikuurin,tutkimatta sen kummemmin,että mikä pöpö,onko joku pöpö ylipäätään kyseessä?? toki vilkaisi jalkoväliin,mutta mitään näytteitä ei otettu.
onko kovin yleistä tuollainen,että määrätään kuuri,selvittämättä mikä pöpö on kyseessä?
esim. odotin jotain hiiva-näytettä? mutta ei mitään?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla