Lue keskustelun säännöt.
mitä väliä sillä on mikä tutkinto on akateeminen!?
05.06.2009 |
Ja mikä ei?? Aivan sama, ei se tee ihmisestä sen huonompaa jos on joku akateeminen tutkinto! Annetaan sen aiheen jo olla, jooko...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla