Hakutulokset
Ahdistaa ja masentaa koko parisuhdemarkkinat koska tavismiehenä en vaan kelpaa naisille.
Miksi edes pullukkanaiset ei kelpuuta minua??
Te jotka väitätte ettei parisuhdemarkkinoilla ole tasoja
Puhutte kyllä viiden tähden hevonpaskaa, vaikka mitä muuta yrittäisitte väittää.
Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.
Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.
Miksi akateeminen mies ei kelpaa nykynaisille?
Aiemmin jos akateeminen mies oli tahtomattaan ikisinkku, oli hän joko juoppo tai homoseksuaali.
Mitä tehdä kun on sen verran vanha ettei nuoret naiset enää kiinnostu?
Ja kuitenkin sen verran nuori että olisi aika kohtuutonta katsella vanhempia naisia?
Julkinen vai yksityinen?
Oon seurannut tätä keskustelua terveydenhuollosta.
Monet miehet jää tahattomasti lapsettomiksi koska naista ei vaan löydy.
Suomessa on paljon miehiä jotka jää lapsettomiksi koska sopivaa naista elämään ei vaan löydy.
Yksinhuoltaja isä on täysin ulkona parisuhdemarkkinoilta
Tälläiseen johtopäätökseen olen tullut.
Mikä on paljon puhuttu statusmies?
Täällä törmää keskusteluissa monesti siihen. Mm.
IL: Tällainen mies ei ole kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla. Syy on murheellinen.
Pilkataanko palstan kiltti miestä taas? Voisiko joku laittaa jutun tänne?