Hakutulokset
Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.
Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.
Masentuneen ei kannata ryhtyä parisuhteeseen
Ensin oma mieli ja elämä tasapainoon ja sitten voi miettiä parisuhdetta.
Miksi naiset luulevat koulutuksen auttavan parisuhdemarkkinoilla?
Miksi korkeakoulutettu, komea ja varakas mies valitsisi korkeakoulutetun naisen?
Onko muilla miehillä sama ongelma parisuhdemarkkinoilla?
Itse en siis uskalla tai viitsi lähestyä treffisovelluksissa niitä tasokkaampia naisia koska tied
Onko tällainen mies parisuhdemarkkinoiden väliinputoaja?
Tämä väite on toistunut palstalla useasti:
IL: Tällainen mies ei ole kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla. Syy on murheellinen.
Eli ostaa uudet sukat niin kelpais?
Parisuhdemarkkinoilla sukupuolet ei kohtaa ja naiset ovat osasyyllisiä tähän.
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mi
Onko muilla miehillä sama ongelma parisuhdemarkkinoilla?
Itse en siis uskalla tai viitsi lähestyä treffisovelluksissa niitä tasokkaampia naisia koska tied
Naiset! Kertokaa kuinka mies voi nostaa tasoaan parisuhdemarkkinoilla!
Nyt tilanne on se että en juurikaan saa mätsejä deittisovelluksissa joten kerron itsestäni hieman
Ahdistaa ja masentaa koko parisuhdemarkkinat koska tavismiehenä en vaan kelpaa naisille.
Miksi edes pullukkanaiset ei kelpuuta minua??