Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haku

Hakutulokset

  1. Keskustelu | Aihe vapaa | 21:22 | 24.10.2024 | 541

    Miksi isovanhemmat ostaa kysymättä lapselle huonoja turvaistuimia, epäsopivia sänkyjä, kylmiä talvivaatteita jne?

    Yksi lapsemme isovanhemmista on ostellut heti lapsen syntymästä saakka lasta varten paljon kaiken

  2. Keskustelu | Aihe vapaa | 17:49 | 2.12.2025 | 312

    Mummo viisveisaa

    Varmaan kymmeniä ketjuja aiheesta, mutta kysynpä kuitenkin.

  3. Keskustelu | Aihe vapaa | 12:58 | 15.10.2006 | 18

    Miksi isovanhemmat ei osaa ostaa lapselle lahjoja?

    Oikeasti aika tyhmä aihe valittaa, mutta joskus (lue aina) olisi paljon parempi, jos isovanhemma

  4. Keskustelu | Aihe vapaa | 14:26 | 18.5.2022 | 146

    Miksi anoppi alkaa lasten saannin myötä ärsyttää?

    Meillä oli minusta ennen lasta ihan asialliset välit, ja tavallaan on vieläkin, mutta sisimmissän

  5. Keskustelu | Aihe vapaa | 20:49 | 30.3.2019 | 32

    Anoppi huomauttelee kaikesta

    Tämä on varmaan jo sata kertaa käsitelty aihe niin täällä palstalla kuin muuallakin.

  6. Keskustelu | Aihe vapaa | 17:00 | 25.6.2025 | 485

    Anoppi tuhoaa mielenterveyteni mutta mies vain puolustelee äitiään. Ero edessä?

    Olen niin lopussa, että pakko kirjoittaa tänne anonyymisti.

  7. Keskustelu | Aihe vapaa | 17:08 | 23.11.2012 | 17

    Minkä verran synttärirahaa antaa teidän anopit lapsenlapselle ja minkä ikäiselle paljon?

    Ja antaako muita lahjoja? Jouluna ja todistuksista?

    Kiitos, jos viitsit vastata.

  8. Keskustelu | Aihe vapaa | 12:37 | 13.4.2011 | 17

    Tyttären raskaus vs-miniän raskaus - mitä eroja?

    oletteko huomanneet? Onko suhde lapsenlapsiin läheisempi tyttären lasten kanssa vrt.

  9. Keskustelu | Aihe vapaa | 22:29 | 15.4.2011 | 12

    olenko mä jotenkin huono äiti, kun annan 10kk lapselle leipää?

    Olin ihan äimänä, kun perhekahvilassa moni samanikäisen äiti sanoi, ettei missään nimessä anna la