Hakutulokset
Miksi isovanhemmat ostaa kysymättä lapselle huonoja turvaistuimia, epäsopivia sänkyjä, kylmiä talvivaatteita jne?
Yksi lapsemme isovanhemmista on ostellut heti lapsen syntymästä saakka lasta varten paljon kaiken
Mummo viisveisaa
Varmaan kymmeniä ketjuja aiheesta, mutta kysynpä kuitenkin.
Miksi isovanhemmat ei osaa ostaa lapselle lahjoja?
Oikeasti aika tyhmä aihe valittaa, mutta joskus (lue aina) olisi paljon parempi, jos isovanhemma
Miksi anoppi alkaa lasten saannin myötä ärsyttää?
Meillä oli minusta ennen lasta ihan asialliset välit, ja tavallaan on vieläkin, mutta sisimmissän
Anoppi huomauttelee kaikesta
Tämä on varmaan jo sata kertaa käsitelty aihe niin täällä palstalla kuin muuallakin.
Anoppi tuhoaa mielenterveyteni mutta mies vain puolustelee äitiään. Ero edessä?
Olen niin lopussa, että pakko kirjoittaa tänne anonyymisti.
Minkä verran synttärirahaa antaa teidän anopit lapsenlapselle ja minkä ikäiselle paljon?
Ja antaako muita lahjoja? Jouluna ja todistuksista?
Kiitos, jos viitsit vastata.Tyttären raskaus vs-miniän raskaus - mitä eroja?
oletteko huomanneet? Onko suhde lapsenlapsiin läheisempi tyttären lasten kanssa vrt.
olenko mä jotenkin huono äiti, kun annan 10kk lapselle leipää?
Olin ihan äimänä, kun perhekahvilassa moni samanikäisen äiti sanoi, ettei missään nimessä anna la