Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haku

Hakutulokset

  1. Keskustelu | Aihe vapaa | 0:03 | 22.6.2014 | 47

    Millä tavoin puhuisitte tässä tilanteessa? (nimiasiaa)

    Mies haluaa äitinsä kanssa tulevalle lapsellemme nimeksi Birgitta, koska se on suvussa kulkeva ni

  2. Keskustelu | Aihe vapaa | 13:25 | 29.12.2017 | 336

    Anoppi ja lapsenhoito

    Miten usein teillä mummo hoitaa lasta?

  3. Keskustelu | Aihe vapaa | 14:06 | 21.10.2013 | 546

    Anopin ensimmäinen lapsenlapsi ja rajat.

    Anopilla on tapana tulla kylään miten sattuu, etukäteen ilmoittamatta. Ja USEIN!

  4. Keskustelu | Aihe vapaa | 19:40 | 11.9.2010 | 8

    Mitä teen, kun anoppi antaa ihan älyttömiä "lahjoja"?

    Anopilla on kumma maailmankatsomus: tavara tekee onnelliseksi eikä sitä ole koskaan liikaa...

  5. Keskustelu | Aihe vapaa | 20:58 | 27.11.2011 | 19

    Montako joululahjaa lapsenne saavat isovanhemmilta?

    Itse olen omille lapsenlapsille ostanut 3 lahjaa per lapsi.

  6. Keskustelu | Aihe vapaa | 21:12 | 27.8.2006 | 15

    Puolustaako muiden ukot aina omia sukulaisiaan, lähinnä äitiään

    vaikka ne tekisivät tai sanoisivat ihan mitä vaan?

  7. Keskustelu | Aihe vapaa | 17:00 | 25.6.2025 | 485

    Anoppi tuhoaa mielenterveyteni mutta mies vain puolustelee äitiään. Ero edessä?

    Olen niin lopussa, että pakko kirjoittaa tänne anonyymisti.

  8. Keskustelu | Aihe vapaa | 13:35 | 18.12.2008 | 13

    Ärsyttää anopin tapa möläytellä mitä sylki suuhun tuo!

    Olen sama jonka anoppi sanoi odotusaikana että kyllähän tyttökin kelpaa hänelle.

  9. Keskustelu | Aihe vapaa | 20:04 | 13.7.2022 | 158

    Mummo antaa 1 vuotiaalle lapselle sokeria vaikka oon kieltänyt!

    Ärsyttää tosi paljon koska en halua että lapsi 14 kk tottuu vielä kovin makeita syömään.