Lue keskustelun säännöt.
Tapio Puolimatka ei taida käydä ihan täysillä. Helluntailainen lahkon johtaja.
Kommentit (4)
Luin kerran yhden kasvatusfilosofiaan liittyvän kirjan, jonka TP oli kirjoittanut ja se oli ihan hyvä kirja sinänsä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käykö kukaan vedenpaisumukseen uskova täysillä?
Vierailija kirjoitti:
Käykö kukaan vedenpaisumukseen uskova täysillä?
Ei
Aina ollut täysi sekopää.