Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö mistä huomaa että täällä haukkuu lähinnä keski-ikäset ihmiset toisiaan eikä nuoret

Vierailija
26.06.2026 |

Koska se on niin 2000 lukua että edelleen haukutaan homoja ja lesboja ja vammasia ja uskovaisia jne. Toi oli sillon 90-00 ja sitä edeltävinä vuosina muotia. Ei kukaan enää oo tollanen :D Sen takia teillä on vähän väärä käsitys siitä että nämä olisi jotain jonneja täällä palstalla. Jonnet on koulussa. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitähän nämä " persu,persu.persu sitä ja tätä" on ? Veikkaisin nuoria aikuisia.

Vierailija
2/2 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

taino nythän jonnet on kesälomilla mutta yleisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan