Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uusi Tori laittaa kaikki myydyksi?

Vierailija
19.03.2024 |

Miksi kaikki ilmoitukset Tori merkkaa myydyksi, olen aikaisemmin syystä tai toisesta poistanut ilmoituksia ja nyt ne on kaikki merkitty myydyiksi. 

No verottaja varmaan tykkää että on kunnon tilit tehnyt Torissa, vaikka oikeasti olisi myynyt vain 5% tuotteista.

Tuo nykyinen Tori ainakin puhelimella on aivan kauhea sillisalaatti, enkä siellä enää olekaan juuri mitään selaillut tuon päivityksen jälkeen

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyl pepusta, juuri tästä syystä, tuote ei mee kauppaan.  Poista. .. tori sanoo MYYTY!

Työttömänä Kela varmaan miettii että , toihan tekee tiliä, ei se mitään tukee tarvi.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän