Lue keskustelun säännöt.
Järviradio.Kuunteletko?
27.08.2024 |
Järviradio kuunteletko?Ei kai kukaan alle 70 vuotias kuuntele?
Kommentit (205)
Kaffebulla kirjoitti:
Kuunnellaan miehen kanssa aika useinkin! Vähän sillleen ironisesti.
Lavatansseihin autolla ajaessa radiossa usein Pooki tai Järviradio, ellei Nostalgian tai Iskelmän puolella soi jotakin tunnelmaan sopivaa tanssimusiikkia.
Muulloin auton radiossa soi Groove FM tai Classic hits.
M60+
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En kuuntele. Järvi on kaukana, kun taas joki ja meri ovat lähellä.
Soittavat paljon vanhaa musiikkia, josta ei mene Teosto-maksuja. Seassa on hyvääkin, jota ei muilta radiokanavilta kuule. Sitten on nämä omatekemä-artisit, jotka eivät taida olla Teostossa lainkaan.
Kuuntelen monta kertaa viikossa. Kaikki musiikki on minulle mieluista, paitsi jazz. Minulla on kolme tai neljä keskenään aivan erityyppistä radiokanavaa joiden ohjelmaa seuraan , mielentilasta riippuen, yksi niistä Järviradio.