Kehu toista(tuttua tai tuntematonta), jos joku, vaikka tunnistaisi itsensä ketjusta :)
Eli kehuja, ihan mitä vain kehuja. Törmäsitkö tuntemattomaan kadulla, jolla oli kaunis katse, valloittava hymy? Tai kenties omaperäinen ja hieno pukeutumistyyli? Upea kampaus? Saiko työkaverisi sinut nauramaan? Onko tätisi tms tukesi ja turvasi tai siskosi se, jolta saat parhaimmat neuvot? Nyt saa kehua kaikkia!
Kommentit (13)
Aamubussissa jäi Kartanonkoskella tänään pois kyydistä mielestäni erittäin komea vaaleatukkainen nuorehko mies, jäi mieleen :)
T. Nuori nainen
Haluan olla 70-vuotiaana yhtä tyylikäs ja täynnä asennetta kuin mummuni, joka edelleen pukeutuu kiiltonahka maihareihin ja mekkoihin <3
Terkut Helsingistä sinne maalle Satakuntaan.
Kehun yhtä kaveria, hän ei sitä itse kai oikein ymmärrä mutta on aivan ihana ihminen! Sellainen herkkä, ujo, aina kaikille ystävällinen, fiksu, luotettava, pyrkii nostamaan muita ja luomaan hyvää yhteishenkeä. Vielä kun tietää mitä on elämässään kokenut ja kuinka paljon vieläkin kamppailee niin en tiedä, hattua nostan kun on pystynyt säilyttämään niin kauniin luonteen
YouTubettaja Papananaaman instagram tarinat saa minut aina hyvälle tuulelle :D
AMKn kahvilan työntekijällä on ihanat hiukset! Olisipa itsellä asennetta värjätä samanlaiseksi. Hän on myös aina hyväntuulinen ja mukava. Terkkuja Hämeeseen!
Tuli mieleen parin vuoden takainen tilanne Helsingissä Alepassa, jossa kävin keskellä yötä. Elämäntilanteeni oli erittäin hankala tuolloin ja olin köyhä, minun piti kirjaimellisesti laskea senttejä, kun kävin kaupassa. Tuolloin olin ostamassa riisipakettia ja jauhelihaa. Jostain syystä en tarkistanut aiemmin tilini saldoa vaan luotin mielikuvaani, että tilillä olisi ollut summa x, jolla olisin pystynyt ostamaan molemmat tuotteet kaupasta. Kassalla maksuni ei mennytkään läpi. Myyjä sanoi, että tililläni ei ollut tarpeeksi katetta, takanani jonossa oli muutama muu ihminen. Minua nolotti ihan kamalasti ja päädyin valitsemaan pelkän jauhelihan, riisipaketin olin siis jättämässä kassalle, kun takanani jonossa ollut vanhempi mies tarjoutui ostamaan minulle sen riisipaketin. Hämmennyin ja kiittelin kovasti. Tämä on jäänyt ainiaaksi mieleeni, olen yhä erittäin kiitollinen tuolle miehelle, olisipa kaikilla yhtä hyvä sydän.
Nykyään minulla menee paljon paremmin eikä tarvitse enää laskea senttejä ja pidän aina käteistä mukanani siltä varalta, että joku sattuu sitä tarvitsemaan :)
Seuraan myös Papananaamaa! On ihanaa kun joku tekee niin verbaalisesti säkenöivää sisältöä. Tuo verbaliikka pelastaa usein nahkeasti lähteneen päivän.
Kehun äitini. Hän on lämmin, viisas ja ihana nainen. Hän teki työnsä siivoojana, ja hän auttaa aina niitä joilla on hätä. Antaa vaatteita, sanoo kauniisti, kiittää, kohtelee kaikkia lähimmäisiä hyvin. Olen häneltä oppinut mitä tarkoittaa empatia ja humaanisuus. Viisautta ei voi lukea kirjoista, ja tämän oma viisas äitini on opettanut elämällä myötätuntoisesti ja kohtelemalla ihmisiä kauniisti.
Kehun mieheni. Hän on äitini tapaan ihminen, jolla on kaunis sielu. Hän ei jätä koskaan pulaan pientä ihmistä, vaan auttaa kaikkia tasapuolisesti. Hänellä on korkea älykkyysosamäärä, jota hän käyttää luomalla uutta, maailmaa rakentavaa teknologiaa.
Kehun samaan hengenvetoon kaikki pienen ihmisen puolella olevat kiltit ihmiset. Kiltteys on katoava luonnonvara, jos emme kiinnitä siihen huomiota enemmän.
Maanantaina oysin päivystyksessä oli todella sympaattinen mieshoitaja. Kyseli kaikilta vastaanottamilta potilailtaan onko kaikki ok ohikulkiessaan ja tsemppasi työkavereitaan. Oli todella empaattinen kun otti alkutiedot. Teki pelottavasta tilanteesta paljon mukavamman.
T. Potilas joka makasi piuhoissa ja oli aikaa katsella mitä siellä tapahtui
Mulla on maailman ihanimmat miniät! Työteliäitä, auttavaisia, avusta kiitollisia, hyviä vegaanikokkeja, hyviä äitejä ja vaimoja kumpikin.
Minulla on mahtava työkaveri Mika. Hän on kunnon ammattilainen ja aina valmis auttamaan muita. Ja piristää huumorilla työpäiviä. Kiitos Mika. Toivottavasti et koskaan irtisanoudu.
Saa olla myös jokin julkkis kehun kohde! Kuka vaan.