Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURI KARHUKYSELY NAISILLE: kummassa viettäisit mieluunnin tunnin, eläintarhan karhuaitauksessa vai Tere Sammallahden seurassa?

Vierailija
22.06.2026 |

Itselle ainakin ilmiselvä valinta.

 

https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kummassa viettäisit mieluummin tunnin

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Tere Sammallahti ja miksi hänet rinnastetaan nyt karhuun?

Kallion Nalle Pubissa oli ainakin aiemmin paljon Teren näköisiä partaisia miehiä.

Vierailija
22/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siellä aitauksessa karhujakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tere ei ehdi, kun roikkuu Alkon ovenkahvassa. 

Vierailija
24/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko siellä aitauksessa karhujakin?

Kysy Tereltä.

Vierailija
25/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehiä kohtaisi luonnossa yhtä vähän kuin karhuja, jos taas karhuja vaeltaisi kylillä vastaan yhtä paljon kuin miehiä...

Vierailija
26/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin Teren kanssa viettäisin aikaa. Onko kukaan teistä nähnyt oikeaa karhua luonnossa läheltä, tai edes kaukaa? En suosittele. Sitä paitsi karhu ei ole verbaalisesti yhtä lahjakas, eikä niillä todellakaan ole huumorintajua, toisin kuin Terellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canceloidaan Tere. Anti-Tere!

Vierailija
28/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teren valitsin, vaikken hänestä edes tykkää ja vaikka hän minusta veti herneet nenänsä ihan turhaan. Karhu ja mies -vertauksen tarkoitus on ainoastaan saada huomiota sille, että väkivalta naisia kohtaan on lisääntynyt. Itsekin olen nuorena likkana juossut parikin kertaa miestä pakoon ilta- ja yöaikaan kaupungilla. Ja kerran keski-iässä yksi meinasi tulla täysin syyttä suotta päälle, kun hänet ohitin. Tämmöiset tapaukset ja vakavammatkin ovat selvästi lisääntyneet. Itse en kulje enää ilta- saatikka yöaikaan yksin. Kun on joskus pakko ollut ilta-aikaan esim. työstä palata, ei se mitään herkkua ole ollut, koska on tämmöisiä kokemuksia taustalla.

Olenpa myös asunut ja mökkeillyt karhuseudulla. Siinä pelko olisi vielä suurempi, jos semmoisen kohtaisi. Karhulle kun ei voi edes yrittää kauniisti puhua, jos se koittaa päälle tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin Teren kanssa viettäisin aikaa. Onko kukaan teistä nähnyt oikeaa karhua luonnossa läheltä, tai edes kaukaa? En suosittele. Sitä paitsi karhu ei ole verbaalisesti yhtä lahjakas, eikä niillä todellakaan ole huumorintajua, toisin kuin Terellä. 

Kerro esimerkki Teren huumorintajusta?

Vierailija
30/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin Teren kanssa viettäisin aikaa. Onko kukaan teistä nähnyt oikeaa karhua luonnossa läheltä, tai edes kaukaa? En suosittele. Sitä paitsi karhu ei ole verbaalisesti yhtä lahjakas, eikä niillä todellakaan ole huumorintajua, toisin kuin Terellä. 

Kerro esimerkki Teren huumorintajusta?

Odotan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehiä kohtaisi luonnossa yhtä vähän kuin karhuja, jos taas karhuja vaeltaisi kylillä vastaan yhtä paljon kuin miehiä...

Naisilla olisi varmasti silloin vähemmän stressaavaa. 

Vierailija
32/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhun kohtaaminen luonnossa on täysin eri asia kuin tunti karhuaitauksessa. Ihan siltä varalta että joku Uli kuvittelisi moista.

Luonnossa Karhu voi olla hyvinkin lähellä ihmistä, mutta pääsääntöisesti lähtee lipettiin haistaessaan ihmisen läheisyyden. Pentujen ja emokarhun väliin joutuminen on vaaraksi. Tere Sammallahtea en tunne, mutta Uleja ei ole mitään syytä hänenkään puolustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhuryhmäläisenä mielelläni Teren kanssa telmisin.

-Jussi

Vierailija
34/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne karhuaitukseenkaan kiukkuisen miehen käskystä tarvi mennä... Eikä tosin Tereä itseäänkään tapaamaan, sen verran aggressiivista oli jo kielenkäyttönsä. Kiitos vaan kauniista kutsusta.

Nainen voi mennä minne tahansa muualle, sinne minne ihan itse haluaa. Kiehukoon Tere keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan