Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksen osaa tehdä kainalopieruja?

Vierailija
14.03.2010 |

Ei niin, että se olisi kamalan tärkeä taito, mutta kaikki muut osaavat. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täytyy etsiä se tuntuma, sitä ei oikein voi opettaa. Liikuttele kättäsi kainalossa eri asentoihin, pitäis saada ilma silleen vauhdilla pusertumaan kainalon ja kämmenen välistä. Silleen terävästi.

Vierailija
2/6 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasenkätinen ja osaan tehdä kainalopierujuttuja vain oikealla kädellä. Olisi kiva oppia molemmilla käsillä niin voisi voittaa Talentin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En määkään osaa. Oon aina haaveillu että tekisin jotain merkittävää elämässä muttaxen oo onnistunu. Oon nähny jopa unta että Oon kainalopierun maailmanmestari. Nykyään Oon 61 vuotias pitkäaikaistyötön ja odotan pääseväni joskus eläkeputkeen. 

Vierailija
4/6 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentistasi on reilu 16 vuotta. Joko onnistuu?

Vierailija
5/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, osaan oikealla kädellä mut en osaa vasemmalla :( haluaisin kyl oppii

Vierailija
6/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaihtoehto on tehdä äänetön kainalopieru silloin kun rusauttaa oikeasti. Saa ihastella iloisen hämmästyneitä ilmeitä kun hetken kuluttua lähistöllä oleville paljastuu äänen varsinainen aiheuttaja.