tuntuupa hyvältä kun Rydmania nöyryytettiin hallituksessa
Kommentit (4)
Kok ja RKP saivat tahran julkikuvaansa. Haluavat säilyttää järjestökentän poliittiset suojatyöpaikat. Köyhille ovat leikkauksia tehneet ja vakavalla naamalla, kuinka ovat välttämättömiä toimia, kun valtiontalous plaa plaa plaa...
Rydmanin kannatus sai juuri jättimäisen kasvupiikin.
Vierailija kirjoitti:
Kok ja RKP saivat tahran julkikuvaansa. Haluavat säilyttää järjestökentän poliittiset suojatyöpaikat. Köyhille ovat leikkauksia tehneet ja vakavalla naamalla, kuinka ovat välttämättömiä toimia, kun valtiontalous plaa plaa plaa...
Järjestöiltä leikataan joka tapauksessa mutta jos Orpo ja Adlercreutz saa tahtonsa läpi ne leikkaukset osuu nimenomaan ruohonjuuritason työhön. Ei lobbareihin ja hyväpalkkaisiin johtajiin.
Haha. Kiva että iloitset siitä kun rydman vetää kokoomuksen äänestäjiä ens vaalien jytkyyn.