Oletko löytänyt alkoholismiin sopivaa työtä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijöillä tuntuu onnistuvan, samoin kokki-ihmisillä. (Kirjoitin ensin kokeilla mutta alkoi häiritsemään sen verbiys).
Tosi-tv-julkkiksille tuntuu olevan jopa etua (miksei ex-mäkikotkille ym. ex-julkkiksillekin) alkoholismista josta voi sitten välillä parantua, sitten retkahtaa, tulla uskoon jne.
Moni runoilija ja kirjailija on entisaikaan ollut juoppoja. Leinot ynnä muut.
Eikä tuo politiikkaankaan hakeutumista taida estää (tapaus Hakkarainen).
Vaihtoehtoja on rajattomasti! Make your own luck!
Alkoi resonoida tuo ex-mäkikotka. En minäkään tulisi suksilla alas sataakahtakymppiä jostain sadan metrin korkeudessa muutakuin tuhdissa humalassa. Ihan ymmärrettävää ottaa siinä vähän napsua alle.
Vierailija kirjoitti:
Ei alkoholismi ole sairaus, kyllä se on oma valinta ja lopettaminen on oma valinta.
Alkoholismi on sairaus, ihminen valitsee itse haluaako syventää sairautta ja päätyä ennenaikaiseen (n. -20 v.) hiekkahoitoon, vai päättääkö poistaa alkoholin elämästään.
Ei alkoholismi ole sairaus, kyllä se on oma valinta ja lopettaminen on oma valinta.