Lue keskustelun säännöt.
Miksi yläkerran naapuri pitää vauvaansa hereillä keskellä yötä?
22.06.2026 |
Selvästi kuuluu vauvan itkua tänne alakertaan. Antaisi pienokaisen vain nukkua rauhassa.
- ihmettelevä vela
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvä kysymys.