Lue keskustelun säännöt.
Suomi on maailman masentavin maa
Kommentit (4)
Et ole selvästikään asunut sotilasdiktatuurissa, joka on kehitysmaa. "Masentava" ei riitä edes kuvaamaan sitä tunnelmaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllähän lastenhoitoapua saa yhdeksi illaksi. Esim. MLL.
Vierailija kirjoitti:
Et ole selvästikään asunut sotilasdiktatuurissa, joka on kehitysmaa. "Masentava" ei riitä edes kuvaamaan sitä tunnelmaa.
Suomessa
Ai jaa, kuinka monessa oit asunut, että voit vertailla? Maita on aika paljon.