Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannustanssit 2026 Tv1

Vierailija
19.06.2026 |

Esiintymässä Kake Randelin ja Popeda. Mitä tykkäsitte?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Herrajjumala mikä roikkuvahelttainen pappa. En olisi halunnut pilata muistikuvaa komeasta Kakesta. 

Eikä ollut! Iloinen, energinen ja todella hyvässä kunnossa oleva esiintyjä Kake on. Ei ole kuule tuollaisen shown vetäminen helppoa ja hän on kuitenkin jo vanhempi herrasmies. Hienosti meni. Kova veto!

Vierailija
22/36 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tanssi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Ollin pitää matkia Paten esiintymistä? Kiusallista katsottavaa. Popeda sopisi kuopata ja Costello voisi perustaa uuden rytmiryhmän eläkepäiviksi.

Vierailija
24/36 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tykkäsin, välillä tuli surullinen olo. 

Vierailija
25/36 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustanauhat taas pelissä Kakella.

Vierailija
26/36 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto, kun oisin tuolla. Kyllä olisin tanssinut ja kunnolla Kaken tahtiin.

Tanssin yksin kotona siinä kohtaa kun tuli lempikappaleeni hei vaan heilani suloinen …

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/36 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tykkäsin, välillä tuli surullinen olo. 

Miksi?

Vierailija
28/36 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä tykkäsin, välillä tuli surullinen olo. 

Miksi?

Tuli vähän ontto olo kun Olli lauloi "Pitkä kuuma kesä, ja mä aion elää sen...".  

Ja ontolla en missään nimessä viittaa elämää onnellisesti pursuavaan uuteen laulajaan, vaan siihen kun Pate on pois. Haikea hetki, ja taisi olla joku muu vastaava myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
29/36 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ohjelmaa bongasin mister Lothariksi katsomosta (oli Lothariksi paita päällä)

Liekkö oli etsimässä seuraa videoilleen.

Mutta Kake Randelin näytti siltä että parhaat päivät oli nähty ei jaksanut riekkua lavalla kun nuoret artisit.

Hänen kannattaisi lopettaa uransa.

Popeda taas en tykännyt.

Tämäkin bändi pitäisi haudata.

Vierailija
30/36 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä kuunteli. Ei parasta musaa, muttei huonokaan kummankaan keikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/36 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Katsoin ohjelmaa bongasin mister Lothariksi katsomosta (oli Lothariksi paita päällä)

Liekkö oli etsimässä seuraa videoilleen.

Mutta Kake Randelin näytti siltä että parhaat päivät oli nähty ei jaksanut riekkua lavalla kun nuoret artisit.

Hänen kannattaisi lopettaa uransa.

Popeda taas en tykännyt.

Tämäkin bändi pitäisi haudata.

Kake toimii nykyään parhaiten noiden nuorempien fiittaajana, saisi tehdä useampienkin artistien kanssa sovituksia omista hiteistään. Popeda ei ole enää Popeda vaan lähinnä Hautamäen perheorkesteri, koska laulajanakin on perheystävä. Tuli todella ikävä vanhaa Popedaa. Tuossa on tapahtunut sama ilmiö kuin Peer Gyntillä, kun Twist Twist lähti, lähti bändistä myös munat. Näin osuvasti joku arvosteli uuden PG-version pitkäsoittoa.

Vierailija
32/36 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Herrajjumala mikä roikkuvahelttainen pappa. En olisi halunnut pilata muistikuvaa komeasta Kakesta. 

Etkö ole vielä tajunnut sitä, että ihmiset muuttuu vanhetessaan? Miksi ivata, sinullekin käy vielä samoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/36 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hautamäen perheorkesteri", hyvin hoksattu.

Vierailija
34/36 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hautamäen perheorkesteri", hyvin hoksattu.

Tässä saa vain odotella, milloin rumpalikin muuttuu vakituisesti Hautamäeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kaken pitäisi riekkua ,kuin nuoret artistit..

Tämä voi tulla  sinulle yllätyksenä ...mutta ihmiset vanhenevat 🙄🙄

Vierailija
36/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popedalla oli soitto liian kovaa. Laulu jäi soiton alle ja sitä oli vaikea kuulla. Lisäksi laulu kuulosti lähinnä vain ulkoa opetellun ulostuottamiselta ja tulkinta ja eläytyminen jäi vaisuksi. Tuohon vaikutelmaan toki vaikutti suuresti se laulun äänenvoimakkuuteen verrattuna liian kova soitto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi