Teea 39, ei millään löydä miestä.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/cd84e0eb-9b9f-413b-8d41-24df1bddde30
Tavis miehet on vähissä taviksen näköiselle naiselle.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ei käy nyt järkeen miten sitä miestä ei löydy, jos kaikki ihastuu ja kaupassakin kositaan. Taitaa olla ongelma itsessään. Ja mies on ollut ainakin aiemmin kun kerta on ex mies ja lapset.
Vai että tuon näköinen ja ikäistä naista oikein kosittu ruokakaupassa... Taitaa olla vähän värikynää tähän juttuun laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy nyt järkeen miten sitä miestä ei löydy, jos kaikki ihastuu ja kaupassakin kositaan. Taitaa olla ongelma itsessään. Ja mies on ollut ainakin aiemmin kun kerta on ex mies ja lapset.
Mikä huvittavaa niin tämä mies oli tukena ja rinnalla kun tällä naisella meni huonommin, masentui ja lihoi, mutta silti jätti tämän miehen 🤣 naiset...
Vierailija kirjoitti:
Miksi näille harhaisille narsisteille aina annetaan niin paljon palstatilaa?
Koska sellaisilla tapauksilla tuppaa jostain syystä usein olemaan hemmetin hyvät verkostot joka suuntaan, eli he tuntevat ns. oikeat ihmiset. Ei tuokaan daami olisi tuota palstatilaa saanut, ellei hänellä olisi ollut taustavoimia vaikuttamassa asioiden kulkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalipainoiselta näyttää, mutta aika vanhan näköinen ikäisekseen naamasta.
Samaa katsoin. Ulkonäössä ei sinänsä ole mitään hälyttävän luotaantyöntävää, mutta naaman perusteella luulin, että hän on samaa ikäluokkaa kuin minä. Olen 53-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy nyt järkeen miten sitä miestä ei löydy, jos kaikki ihastuu ja kaupassakin kositaan. Taitaa olla ongelma itsessään. Ja mies on ollut ainakin aiemmin kun kerta on ex mies ja lapset.
Vai että tuon näköinen ja ikäistä naista oikein kosittu ruokakaupassa... Taitaa olla vähän värikynää tähän juttuun laitettu.
Joku myötälaitasessa oleva ukko on heittänyt astetta rujomman vitsin kehiin ja toinen on ottanut sen tosissaan. Auts.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalipainoiselta näyttää, mutta aika vanhan näköinen ikäisekseen naamasta.
Samaa katsoin. Ulkonäössä ei sinänsä ole mitään hälyttävän luotaantyöntävää, mutta naaman perusteella luulin, että hän on samaa ikäluokkaa kuin minä. Olen 53-vuotias.
Tämä.
Eli miestä ei löydy vaikka lapsia on syntynyt. Mikä lie ongelmana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy nyt järkeen miten sitä miestä ei löydy, jos kaikki ihastuu ja kaupassakin kositaan. Taitaa olla ongelma itsessään. Ja mies on ollut ainakin aiemmin kun kerta on ex mies ja lapset.
Vai että tuon näköinen ja ikäistä naista oikein kosittu ruokakaupassa... Taitaa olla vähän värikynää tähän juttuun laitettu.
Tainnut se värikynä olla sellainen paksu tussi, jolla 80-90-luvuilla kirjoitettiin kauppojen mainokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy nyt järkeen miten sitä miestä ei löydy, jos kaikki ihastuu ja kaupassakin kositaan. Taitaa olla ongelma itsessään. Ja mies on ollut ainakin aiemmin kun kerta on ex mies ja lapset.
Vai että tuon näköinen ja ikäistä naista oikein kosittu ruokakaupassa... Taitaa olla vähän värikynää tähän juttuun laitettu.
Tainnut se värikynä olla sellainen paksu tussi, jolla 80-90-luvuilla kirjoitettiin kauppojen mainokset.
Jos hänellä, toimittelijalla tai molemmilla on pohjoiset sukujuuret, niin Lapin lisä on myös yksi vaihtoehto.
Ihan kivan näköinen nainen kuvansa perusteella, miksi haukut! Jos ei tulla naamalla saa miestä, niin ei sitten millään.
Oi!! Alfanaras noita on harvas! Kelpaisi m45
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivan näköinen nainen kuvansa perusteella, miksi haukut! Jos ei tulla naamalla saa miestä, niin ei sitten millään.
No sehän tuossa jännää onkin, että miksei hän ole saanut. Missä vika?
Nettitietojensa perusteella hän on paitsi "Hyvinvointi valmentaja" myös "kokeilia ja seikkailia", joten tuo haastattelu saattaa hyvin olla pelkkä pinnallinen "kesä juttu".
Joo, siis naisille sanoisin, että voisivat vähän rajoittaa sitä kaupassa kosimista. Siellä ollaan ruokia ostamassa eikä pariutumassa.
Ei kuntosalilta tai lenkkipolulta ehkä löydy. Olen mies ja jotenkin ihmettelisin jos joku vieras nainen yrittäisi lenkkipolulta tutustua.