Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Danny ja Helmi juhannuksena Tuusulassa keikalla
20.06.2026 |
Dannyn olis jo aika harkita eläkkeelle jäämistä ei kuulosta hyvältä:
https://gekkonen.net/oho-dannyn-ja-helmin-juhannuskeikalta-leviaa-karu-…
Kommentit (7)
eiköhän ole tarkoitus edistää Helmin uraa näillä keikoilla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
eiköhän ole tarkoitus edistää Helmin uraa näillä keikoilla
Kyllä ja näin Erikankin kohdalla. Ilman Dannyä Erikaa ei kukaan tuntisi edes Suomessa nykyään. Erika saa olla ikuisesti kiitollinen iso D:lle.
"Tie mulle näytä Amarilloon
sinne kuulun kuin puolukat hilloon
suorin tie nyt Amarilloon
ja luokse neidon kauneimman"
IsoD, "Amarillo"
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö tuolla tunkkaisella hupakolla ole ikäisiään kavereita tai sukulaisia, joiden kanssa viettää juhannusta? :D
Alue: Aihe vapaa
Helmi lauloi hyvin