Syökö jotkut tietyt ihmisjoukot vielä nykyään muka voileipää?
Ööh, siis mitäh??
Voileipiä syötiin 1940-1960 luvulla?
Miten jotkut ihmisjoukot syö niitä vielä nykyaikanakin vaikka ei ole enää pula ajat?
Kommentit (117)
"Tietyt ihmisjoukot". Lystikäs olet, vaikkei yhtään nauratakaan!
Smårgosar osaan ruotsuksi tilata kanssa fiiniä murkinaa
Ap. on täysin elämästä vieraantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voileipä, eli voista tehty leipä.
hmmm... muistaakseni härski-Hartikainen jossain Uuno-leffassa söi sellaista työpaikan lounastauolla.
Laittoi voita helvetisti koska leipä oli kuulemma niin säälittävän näköinen ettei sitä kehtaa näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Puppa uittaa terskannuppia kuralammikossa 👴🏼🍆💦
Aivan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Puppa uittaa terskannuppia kuralammikossa 👴🏼🍆💦
Parmpi sekin kuin pikkupojissa, niin sillä sairaalla pervolla on ollut tapana
Mikö leipä kluteeni vaivaselle?
Minä syön voileipiä yleensä yksin. Teen sen kokoisia voileipiä, että jaksan syödä ne itse ihan kokonaan. En tarvitse siihen ihmisjoukkoa.
Syöthän sinäkin paskaasi, mäntti.
Ne on HYVIÄ. Makumuistoina edelleen hemmetin isot vehnäsämpylät joiden väliin oli laitettu vastapaistettua kinkkua ja kananmunaa. Näitä tarjottiin tehtaan kahvilassa aamiaiseksi kun olin 20v kloppina ruumiillisessa duunissa.
Kyllä syön joka aamu kahvin kanssa kauranäkkileipää, juustolla ja tomaatilla.
hmmm... muistaakseni härski-Hartikainen jossain Uuno-leffassa söi sellaista työpaikan lounastauolla.