Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joskus alan yhtäkkiä vain tuntea itseni masentuneeksi tiettyjen ihmisten seurassa vaikke he olisivat ystävällisiä?

Vierailija
13.06.2026 |

Tämä on jopa joidenkin sukulaisteni kanssa. Puhutaan ystävällisesti toisillemme mutta  joku mättää? Minä en ole osannut selvittää johtuuko se huonosta itsetunnosta, tai etten pysty olla täysin oma itseni näiden ihmisten seurassa vai jotain muuta. Sitten on taas ihmisiä joiden seurassa on tosi hyvä olla ja ei tule tälläisiä tunteita. Muilla samaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokenut.

Vierailija
2/2 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on klassinen nykypäivän mielenterveysongelma eli minä-minä. Sen sijaan että suostuisit elämään elämääsi, jäät miettimään, miksi tuo toinen aiheuttaa tämän tunteen, vaikka se toinen ei ole millään tavalla vastuussa tunteistasi. Olet itse päättänyt, että kaikessa on aina kyse sinusta ja siitä, miten koet kokemisen.

Et uskalla elää tätä ainoaa elämääsi muualla kuin mielikuvituksessa. Ehkä sinua ei oikeasti edes ole olemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä