Mitä Vreme Bonjourille on tapahtunut ja miksi?
Creme Bonjour-levite oli ennen todella hyvää, nyt sen maku on muuttunut. En ole piimän ystävä mutta luinko oikein itselleni viimeiseksi jääneestä pakkauksesta, että se valmistetaan nykyisin mm. piimästä. Miksi, oi miksi!
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ihan pskaa nykyään. Myyköhän ne enää yhtään purnukkaa?
Näkyy niitä hyllyissä edelleen. Itse vaihdoin toiseen merkkiin.
Ihan järkyttävää limaa. Hyi olkoon.
Vaihdettiin raaka-aineet halvempiin. Minusta on huijausta, kun nimessä on edelleen "creme".
Kotona saa tehtyä vanhaa Creme Bonjouria vastaavan tuotteen kun vispaa kahden desin purkillisen vispikermaa kovaksi vaahdoksi ja yhdistää sen 200-250 grammaan maustamatonta rahkaa ja sitten maustaa sen haluamallaan tavalla.
Ihan pskaa nykyään. Myyköhän ne enää yhtään purnukkaa?