Miten tämä talo voi olla näin halpa?
Kommentit (15)
Kolme tärkeintä asiaa asunnossa/kiinteistössä:
- sijainti
- sijainti
- sijainti
Sinusta vaan tuntuu halvalta kun olet niin helvetin rikas.
Sijainti.
Ja omistajalla on suuri tarve päästä talosta eroon.
Talo on ilmeisesti kohtuullisen hyvässä kunnossa, kun hintaa on noinkin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankkaat Ap?
Sepä se.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6517003/miten-tama-talo-nain-halpa
- Sijainti
- Rakennusvuosi )1950)
- Lämmitysmuoto (puu, siirrettävät sähköpatterit, ilp)
- Ei kovin iso tontti, siis ollakseen noin syrjässä (lienee lohkottu jostain)
- Pelkästään ulkosauna, johon tulee kylmä vesi (eli peseytyminen saunassa perinteisellä metodilla: muuripadassa lämmitetyllä vedellä, saavin ja kauhan avulla)
- ainoat palvelut lähikoulu (mikä lienee sen kohtalo tulevaisuudessa, kun lapsimäärä vähenee)
- ei ole asuinkiinteistö, vaan talon käyttötarkoitus on seurakuntatalo. Vaatii siis käyttötarkoituksen muutoksen
Ai miksikö jankkaan? Ylläpito poistanu jo ainaki 2 kertaa tämän aloituksen.
AP
Ei kannata edes harkita talon ostamista kun pitää jankata miksi talo on halpa.
koska vihreä siirtymä on vienyt sieltä työpaikat ja mökiksikään tuo ei kelpaa, kun ei ole omaa rantaa
sijainti