Vaikka Suomi voittaisi joskus potkupallon maailmanmestaruuden, niin luulen että lätkän mm-voitto olisi täällä silti isompi juttu
Ainakin kaljaa ja makkaraa menee enemmän kun lätkässä voitetaan.
Kommentit (9)
Jalkapallo voi olla tulevaisuuden laji Suomelle. Jääkiekko näyttää jo hiipumisen merkkejä.
Kyllä futiskulta ois täällä ihan valtava asia, mutta mahdollisuudet siihen on pienemmät kuin saada lottovoitto.
Suomi ei tule ikinä pääsemäään potkupallon MM:ään. Ja nää lätkä-ääliötkin on niin nähty. Temu Selane hierojineen on vienyt maun koko lajista tuomalla sen junttiuden näkyväksi.
Luulin Selanetta normaaliälyiseksi mutta sitten hän alkoi lässyttää X:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomi mukana kisoissa?
Joskus...voittaisi...
Koulussa opetetaan konditionaali kyllä. Nukuitko tunnit?
No enpä usko. Jos Suomi oikeasti voittaisi jalkapallon maailmanmestaruuden, jalkapallon suosio raketoisi.
Voi olla.